Eredivisie ronde 2

Pascallovic

Well-known member
Is dit eigenlijk een regel die in elke competitie zo gehanteerd wordt, of heeft men in Zeist een regel gepakt en daar dit seizoen een eigen interpretatie op los gelaten? We zitten op 2 en een halve speelronde in de Eredivisie, KKD en de Cruijffschaal en we hebben nu al veel vergelijkbare situaties gehad. Kan mij van voorgaande jaren deze discussie niet herinneren.

Abubakari

Well-known member
Ik vond het ook niet zo vreemd dat hij daar rood voor gaf. Is gewoon natrappen.

De verontwaardiging bij Groningen zit hem er ook en misschien wel vooral in dat het vorige week bij Emmen-Groningen met geel afgedaan werd toen een Emmen speler dit deed.

PES5

Administrator
Forumleiding
De verontwaardiging bij Groningen zit hem er ook en misschien wel vooral in dat het vorige week bij Emmen-Groningen met geel afgedaan werd toen een Emmen speler dit deed.

Grindheim kreeg op dezelfde wijze ooit wel rood tegen Ajax. Volgens mij was die van vorige week gewoon een verkeerde beslissing.

Die Absalem heeft wel echt een steekje los trouwens. Twee idiote tackles in 2 duels en slechts 1x geel.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel echt zin in vanmiddag trouwens! Heel benieuwd hoe Fer/Narsingh/Tapia twee duels in drie dagen verteren. Wij moeten er de eerste 20 minuten vol opklappen en dan kijken hoe het verder verloopt. Beide ploegen zijn voorin het sterkste, dus dat kan spektakel opleveren.

Achterin moeten we wel erg oppassen voor Berghuis en Larsson, zeker nu we nog met Floranus spelen.

Hahn; Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg; Kongolo, Faik, Bruijn; Van Bergen, Odgaard, Ejuke.

SuikerBrood

Well-known member
Wel echt zin in vanmiddag trouwens! Heel benieuwd hoe Fer/Narsingh/Tapia twee duels in drie dagen verteren. Wij moeten er de eerste 20 minuten vol opklappen en dan kijken hoe het verder verloopt. Beide ploegen zijn voorin het sterkste, dus dat kan spektakel opleveren.

Achterin moeten we wel erg oppassen voor Berghuis en Larsson, zeker nu we nog met Floranus spelen.

Hahn; Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg; Kongolo, Faik, Bruijn; Van Bergen, Odgaard, Ejuke.
Vind onze selectie echt niet breed genoeg. Als er nu een middenvelder, spits of buitenspeler geblesseerd raakt moet je op jeugdspelers vertrouwen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Vind onze selectie echt niet breed genoeg. Als er nu een middenvelder, spits of buitenspeler geblesseerd raakt moet je op jeugdspelers vertrouwen.

Dat ben ik met je eens. Ik reken zeker nog op drie aankopen. Ze schijnen toch ver te zijn met Buitink.

En toch moet je ook vertrouwen hebben in talenten. Frederiksen, Vd Heide, Hajal en Akujobi hebben echt potentie om door te breken. Net als Vlap gewoon rustig brengen en kansen geven.

Pascallovic

Well-known member
Heracles en Fortuna gaan een zwaar jaar tegemoet. Wat een zwakke ploegen. Heracles probeert vandaag nog iets, maar waar Fortuna mee bezig is, is mij een raadsel.

MWLC

Well-known member
Opstellingen
sc Heerenveen: Hahn; Floranus, Dresevic, Botman, Woudenberg, Bruijn, Faik, Kongolo, Ejuke, Odgaard, Van Bergen.
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Tapia, Kokcu, Burger; Sinisterra, Berghuis, Larsso

André

Well-known member
Ik ben na een half uur afgehaakt bij fortuna Heracles
Straks.maar eens kijken naar AZ

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, dat is idd niet best. Hoop mensen thuis gebleven of op vakantie.

Bovenaan