Eredivisie ronde 19

JMD

Well-known member
Luuk de Jong geel... Terecht.
Maar het gaat maar niet beter, en vandaag zullen we geen 6,5 minuut blessuretijd hebben en al helemaal geen verlenging om het nog recht te draaien.

Kom op Bosz, wisselen!

JMD

Well-known member
Geen voorzet komt aan, ook als er geen druk op staat... Ongelooflijk. Wat doen die spelers op de training? Van de week wisten de amateurs van Quick Boys en Noordwijk en de KKD-ploeg Excelsior dat keer op keer wel te doen...

Pepi, Saibari en Lang erin, Boscagli, Veerman en Bakayoko eruit

JMD

Well-known member
Bijna een eigen goal van PEC, bal valt net goed voor de Blauwvingers...

En tuurlijk nemen we de corner kort en zijn we de bal zo kwijt en is er een counter... Echt, gooi die bal gewoon voor.

Hier moet Lang gewoon geel hebben Manschot

JMD

Well-known member
Die Krastev speelt het duel van zijn leven, en dit is bijna een penalty, maar overtreding is net buiten de 16.

Mario

Well-known member
Dit wordt gewoon een nederlaag. Geen idee wat er met dit team aan de hand is. Dit ga je ook de tussenronde in de CL kosten. In deze vorm ga je ook niet winnen in Belgrado.

JMD

Well-known member
En daar is de 3-1...
Tsja....

Dit PSV gaat echt niet 'zomaar' kampioen worden. De lamlendigheid is in de selectie gekropen, dat zagen we al bij Heerenveen en Rennes, tegen Feyenoord kon het zich nog oprichten, maar na de winterstop is het over.

JMD

Well-known member
Dit wordt gewoon een nederlaag. Geen idee wat er met dit team aan de hand is. Dit ga je ook de tussenronde in de CL kosten. In deze vorm ga je ook niet winnen in Belgrado.
Je kan het ook niet meer gooien op een dipje ofzo. Het is gewoon totaal niks meer de laatste maand (op dat ene potje tegen Feyenoord na).

Je had vande week al in de beker moeten verliezen, en de CL red je idd ook niet zo

Kom op zeg, dit is toch geen hinderlijk buitenspel???

JMD

Well-known member
Belachelijk dat deze afgekeurd word.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in eerste instantie ook zwaar onterecht vond, maar bij die camera van achter kan ik me er toch iets meer in vinden. Wie weet raak de bal die Zwollenaar wel, dat kon ik zo snel niet zien.

JMD

Well-known member
Aha, die nieuwe aankoop is erg bedreven in het risicoloos balletjes breed spelen. Past dus perfect bij ons...

Bovenaan