De Groene Scout
Well-known member
Wordt tijd voor de topscorer
Je kan het ook niet meer gooien op een dipje ofzo. Het is gewoon totaal niks meer de laatste maand (op dat ene potje tegen Feyenoord na).Dit wordt gewoon een nederlaag. Geen idee wat er met dit team aan de hand is. Dit ga je ook de tussenronde in de CL kosten. In deze vorm ga je ook niet winnen in Belgrado.
Tuurlijk niet, dit PSV is klaar voor vandaag. Nog geen echte kans gehad sinds de wissels... Alleen wat blind schieten van afstand.Nou, daar komen ze goed weg. Dan winnen ze nog wel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in eerste instantie ook zwaar onterecht vond, maar bij die camera van achter kan ik me er toch iets meer in vinden. Wie weet raak de bal die Zwollenaar wel, dat kon ik zo snel niet zien.Belachelijk dat deze afgekeurd word.
Daar was ie al bijnaTuurlijk niet, dit PSV is klaar voor vandaag. Nog geen echte kans gehad sinds de wissels... Alleen wat blind schieten van afstand.
Aha, en compleet vrije balletjes zomaar inleveren kan hij ook.Aha, die nieuwe aankoop is erg bedreven in het risicoloos balletjes breed spelen. Past dus perfect bij ons...