Eredivisie ronde 19

Reinoud

Well-known member
Tja kan een fantastisch weekend worden voor Ajax met de resultaten op de andere velden. Tja moet wel eerst zelf winnen morgen...

Jef400

Well-known member
Ik ben benieuwd naar de eredivisiedag vandaag. Hopelijk zet de chaos van gisteren zich vandaag voort.

Susaa

Well-known member
Wat een rukseizoen is dit onder Prutske...

Echt, volgende week winnen anders maar opdonderen met zijn pressing voetbal.
Dit elftal kan dat niet, dus dan overschakelen naar defensief resultaat voetbal.

Dit stelletje Hapsnurkers moet weer eens wedstrijden gaan winnen!!

JMD

Well-known member
NAC - FC Twente 2-0....

Ajax kan zo meteen hele goede zaken doen, niet alleen met het oog op plek 1, maar ook met het oog op CL-tickets enz

Batigoal

Well-known member
Het kan zomaar een topweekend worden voor ons, maar kan ook een weekend zijn waarin de traditionele top 3 niet weet te winnen of zelfs gehele top 6.

Batigoal

Well-known member
Zag bij ESPN vanmorgen dat de afgekeurde goal van Zwolle trouwens geen buitenspel was van Mbayo, opgeheven door Lang. Het maakt voor het resultaat niets uit, maar wel weer een opmerkelijke misser van de VAR.

Batigoal

Well-known member
Volop irritaties op het veld. Dit duel schreeuwt om een clash tussen Steijn jr en Van Hooijdonk jr!

Jef400

Well-known member
Zag bij ESPN vanmorgen dat de afgekeurde goal van Zwolle trouwens geen buitenspel was van Mbayo, opgeheven door Lang. Het maakt voor het resultaat niets uit, maar wel weer een opmerkelijke misser van de VAR.
Ik kan er 0.0 respect voor opbrengen. Dit zijn zulke feitelijke fouten.

JMD

Well-known member
Zit nu even terug te kijken, maar het lijkt me toch net wel buitenspel

Bovenaan