Eredivisie ronde 19

HUP


  • Totaal aantal stemmers
    19

erka

Well-known member
Mooi zo, AZ en Feyenoord allebei verloren. Staan na 19 wedstrijden op 3 punten van AZ. Wie had dat nou gedacht.
Maar goed, volgende ronde de traditionele nederlaag bij Heracles...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. :)

Nogmaals gefeliciteerd, maat! Deze konden jullie goed gebruiken. Ons seizoen is toch al verziekt, dus ik lig er niet echt wakker van. Op naar de rematch in de bekert!

Thanks vriend! En succes zondag tegen die lampies.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat duurt zo'n 2e helft dan lang zeg. Maar we degraderen nu zeker weten niet. Als Cambuur nou geen Cambuurtje doet, hebben we een derby erbij
 

Maasveld

Well-known member
Alle lof voor Jacco:cool: natuurlijk, maar laten we ook zeker Machach niet vergeten. Die speelt ook uitstekend na de winterstop, gaf vandaag ook 2 piekfijne voorzetten bij de 1-0 en 2-0. Verder kan onze nieuwe man Donis geloof ik ook wel aardig hippen.
 

Abubakari

Well-known member
Leuke avond zo. Morgen en zondag koppie er bij, Hup Feyenoord zondag, dan sluit Ajax de toppermaand af in polonaise. Maar goed, dat moet eerst allemaal nog, voorlopig wint Ajax ook maar moeizaam elke keer.
 

Makanaky

Well-known member
Laat De
Dat was toen de 2e keer in 20 jaar dat we wonnen... Tussen 1986 en 2001 wonnen we uberhaupt niet... In de dramajaren van Feyenoord verloren we daar zelfs een keer met 4-0. Feyenoord vocht toen tegen degradatie... Dat bedoel ik dus.
Mark Farrington was beter dan Lucas Pratto.
 
Bovenaan