Eredivisie ronde 19

HUP


  • Totaal aantal stemmers
    19

Eef de Kip

Well-known member
Ik zag volgens mij ook niemand van WII appelleren. LB verder, gewoon een verdiende overwinning maar precies waar ik al bang voor was weer erg moeizaam.
Wel lekker dat je nu een bank hebt met Tadic, Neres, Alvarez, Martinez, Brobbey en Schuurs die je in kunt laten vallen. Hopen dat Tadic er door zijn goaltje weer een beetje doorheen komt. Lijkt me zondag een prima moment voor hem om weer is los te gaan.
 

Marinos

Well-known member
Officieel wel geloof ik, maar die regel wordt te pas en te onpas door de VARs aan de laars gelapt.
Maar volgens de regels deed Nijhuis het nu dus goed? Want dat geblaat van Perez dat hier overal voor gefloten word vond ik nogal overdreven.
 

Joost

Well-known member
Maar volgens de regels deed Nijhuis het nu dus goed? Want dat geblaat van Perez dat hier overal voor gefloten word vond ik nogal overdreven.
Dat ligt aan de communicatie tussen Nijhuis en de VAR.

Als de VAR Nijhuis gewezen heeft op de overtreding maar Nijhuis weigerde te gaan kijken dan is Nijhuis fout. Er was in ieder geval genoeg aanleiding om het moment nog een keer terug te kijken, of hij dan zijn beslissing zou wijzigen is een beoordeling van Nijhuis zelf.

Als de VAR geen signaal aan Nijhuis heeft gegeven dan valt Nijhuis niets te verwijten.
 

Marinos

Well-known member
Dat ligt aan de communicatie tussen Nijhuis en de VAR.

Als de VAR Nijhuis gewezen heeft op de overtreding maar Nijhuis weigerde te gaan kijken dan is Nijhuis fout. Er was in ieder geval genoeg aanleiding om het moment nog een keer terug te kijken, of hij dan zijn beslissing zou wijzigen is een beoordeling van Nijhuis zelf.

Als de VAR geen signaal aan Nijhuis heeft gegeven dan valt Nijhuis niets te verwijten.
Nijhuis was de VAR, die kale gast was scheidsrechter (ik weet zijn naam niet). Maar dan lijkt het mij dat er niet gekeken werd omdat er vanuit Willem II geen protest volgde en het dus geen overduidelijke fout van de scheidsrechter was.

Overigens, voor de gene die het graag lezen, wil ik ook best melden dat het gister weer eens lucky Ajax was hoor en dat de KNJB er alles aan doet om Ajax kampioen te maken.
 

Forza AZ

Well-known member
Nijhuis was de VAR, die kale gast was scheidsrechter (ik weet zijn naam niet). Maar dan lijkt het mij dat er niet gekeken werd omdat er vanuit Willem II geen protest volgde en het dus geen overduidelijke fout van de scheidsrechter was.
Of een tegenstander nu wel of niet protesteert, dat moet geen invloed hebben op het wel of niet raadplegen van de VAR.
 

Abubakari

Well-known member
Nee maar als er niemand protesteert is het een veeg teken dat er ook niks of niet veel loos was aangezien voetballers normaal bij elk wissewasje moord en brand schreeuwen.
 

Abubakari

Well-known member
Jan Joost doet er dan weer alles aan om te vermijden dat men hem als Ajacied ziet, daar heeft Bas gelukkig geen last van.

Al sluit ik niet uit dat Jan Joost gewoon een nitwit is, een halve zool uit het rijtje waar Humberto Tan ooit ook in zat. Die lulde bij Studio Sport ook altijd zo dom.
 

Joost

Well-known member
Nijhuis was de VAR, die kale gast was scheidsrechter (ik weet zijn naam niet). Maar dan lijkt het mij dat er niet gekeken werd omdat er vanuit Willem II geen protest volgde en het dus geen overduidelijke fout van de scheidsrechter was.

Overigens, voor de gene die het graag lezen, wil ik ook best melden dat het gister weer eens lucky Ajax was hoor en dat de KNJB er alles aan doet om Ajax kampioen te maken.
Oh haha, dan is Nijhuis gewoon volstrekt ongeschikt om als scheidsrechter of VAR te fungeren.

Maar dat wisten we eigenlijk al langer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bedankt, werkt altijd weer. 👍😀

Moeizaam, begon al voor puntverlies te vrezen, maar met een spits erbij voor een verdediger is net als bij Twente de organisatie bij de tegenstander even weg en is het direct raak.
Speciaal voor PES5, handjes dichtknijpen dat de 2-1 niet afgekeurd werd.

Ach ja, boeiend. Anders was het 2-1 geworden.
 

stc

Well-known member
Nijhuis was de VAR, die kale gast was scheidsrechter (ik weet zijn naam niet). Maar dan lijkt het mij dat er niet gekeken werd omdat er vanuit Willem II geen protest volgde en het dus geen overduidelijke fout van de scheidsrechter was.

Overigens, voor de gene die het graag lezen, wil ik ook best melden dat het gister weer eens lucky Ajax was hoor en dat de KNJB er alles aan doet om Ajax kampioen te maken.

Die kale gast heet Siemen Mulder.
 
Bovenaan