Eredivisie ronde 19

HUP


  • Totaal aantal stemmers
    19

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie nu wel een team dat meer gelooft in wat ze doen en dat 20m meer vooruit speelt. Eindelijk eens pressie en kortzittende middenvelders. Kaib een verademing tov Woudenberg. Achterin blijft het af en toe wiebelig, maar er zit veel meer in.
De dissonant vind ik nog een beetje Henk Veerman. Die loopt vooral buitenspel en snapt het niet zo goed allemaal. Toch blijft ie bloedlink met zijn snelheid. Joey Veerman in deze wat vrijere rol heel veel mooie passes.
Maar belangrijkste verschil is een team dat gelooft in de opdracht en daardoor al 20% harder loopt.
Toch blijft het oppassen, want het is nog steeds broos.

Die twee daar achterin bij Feyenoord zitten niet op opbouwen of doordekken. Vallen me een partij door de mand.
 

erka

Well-known member
Zonder af te doen aan Heerenveen maar precies wat Kwakman zegt. Feyenoord is echt verschrikkelijk slecht. Er klopt echt helemaal geen hout van.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zonder af te doen aan Heerenveen maar precies wat Kwakman zegt. Feyenoord is echt verschrikkelijk slecht. Er klopt echt helemaal geen hout van.
Waren ze zondag ook al. Heerenveen doet exact hetzelfde met zwervende mensen tussen de linies en druk zetten op de achterhoede.
 

Makanaky

Well-known member
Dit is echt 3x slechter dan zondag. Toen was er nog strijd en veerkracht. Het is nu drama met Berghuis en Spajic voorop.
 

erka

Well-known member
3-0 Heerenveen

Feyenoord klopt echt helemaal niks van. Hoe kun je uit zo'n situatie met 4 verdedigers tegen 5 aanvallers komen......
 

JMD

Well-known member
Deze stumpers echt niet. Die Fer en Berghuis is toch te lachwekkend om te zien. Fer is nog steeds 20 kilo te zwaar.
Ja, dat excuus horen we elk jaar... Sinds de eeuwwisseling heeft PSV in 20x De Kuip 11x verloren. Daar zaten toch zat jaren bij dat Feyenoord niet sterk was...

Ik gok op 2-1, waarbij de Feyenoordspeler die scoort dat er 1 is in de categorie 'dat doet die anders nooit', net als Achahbar ooit...
Of Jorgensen krijgt het weer eens op zijn heupen... Dus wat mij betreft kan die niet snel genoeg naar Turkije gaan. :)
 
Bovenaan