Onder Heitinga had ik er 0 vertrouwen in, maar ik heb altijd volgehouden dat Gloukh (en Itakura en Moro, hoewel het bij die laatste nog niet eruit komt helaas) een topaankoop is en deze selectie veel beter kon met een normale trainer.Volgens mij was jij juist een van degenen die zei in het najaar dat Ajax buiten de top5 ging vallen.
De vraag naar volgend seizoen wordt voor Ajax wat voor trainer er gaat komen. Wordt het weer een trainer waarvan geeist wordt dat hij aanvallend gaat spelen of mag er weer een realistische trainer komen?Onder Heitinga had ik er 0 vertrouwen in, maar ik heb altijd volgehouden dat Gloukh (en Itakura en Moro, hoewel het bij die laatste nog niet eruit komt helaas) een topaankoop is en deze selectie veel beter kon met een normale trainer.
Ik wordt niet echt vrolijk van het gerucht dat Ajax aan Schreuder van NEC denkt. Hopelijk blijft het bij een gerucht.De vraag naar volgend seizoen wordt voor Ajax wat voor trainer er gaat komen. Wordt het weer een trainer waarvan geeist wordt dat hij aanvallend gaat spelen of mag er weer een realistische trainer komen?
Waarom word je daar niet blij van? Goede coach toch?Ik wordt niet echt vrolijk van het gerucht dat Ajax aan Schreuder van NEC denkt. Hopelijk blijft het bij een gerucht.
Altijd gevaarlijk om te posten! Telstar scoort de 1-3.Meteen daarna scoort Baas de 0-3! De punten zijn nu toch wel in de tas zou je zeggen.
En dat tegen 10 man...Ok we gaan dus alles nog uit handen geven. Telstar met de 2-3. Wachten op de gelijkmaker.
Peter Bosz heeft z'n contract nog niet verlengd en werkte in Israël prettig samen met JC jr.De vraag naar volgend seizoen wordt voor Ajax wat voor trainer er gaat komen. Wordt het weer een trainer waarvan geeist wordt dat hij aanvallend gaat spelen of mag er weer een realistische trainer komen?