Eredivisie Ronde 18

stc

Well-known member
Dest en Veerman moeten uitkijken. Die staan op scherp. Zou zonde zijn als die begin Februari Feyenoord thuis missen.

Batigoal

Well-known member
Volgens mij was jij juist een van degenen die zei in het najaar dat Ajax buiten de top5 ging vallen.
Onder Heitinga had ik er 0 vertrouwen in, maar ik heb altijd volgehouden dat Gloukh (en Itakura en Moro, hoewel het bij die laatste nog niet eruit komt helaas) een topaankoop is en deze selectie veel beter kon met een normale trainer.

JMD

Well-known member
Onder Heitinga had ik er 0 vertrouwen in, maar ik heb altijd volgehouden dat Gloukh (en Itakura en Moro, hoewel het bij die laatste nog niet eruit komt helaas) een topaankoop is en deze selectie veel beter kon met een normale trainer.
De vraag naar volgend seizoen wordt voor Ajax wat voor trainer er gaat komen. Wordt het weer een trainer waarvan geeist wordt dat hij aanvallend gaat spelen of mag er weer een realistische trainer komen?

Batigoal

Well-known member
De vraag naar volgend seizoen wordt voor Ajax wat voor trainer er gaat komen. Wordt het weer een trainer waarvan geeist wordt dat hij aanvallend gaat spelen of mag er weer een realistische trainer komen?
Ik wordt niet echt vrolijk van het gerucht dat Ajax aan Schreuder van NEC denkt. Hopelijk blijft het bij een gerucht.

Batigoal

Well-known member
Na de 3 wissels leek het nergens op en waren we onnodig aan het wankelen, maar gelukkig wel gewoon gewonnen. Bounida had er wel minimaal eentje moeten maken.

Makanaky

Well-known member
Peter Bosz heeft z'n contract nog niet verlengd en werkte in Israël prettig samen met JC jr.

ALenstra

Well-known member
Nou ja, ik denk dat de ideeën van Schreuder aardig overeenkomen met die van Cruyff. Al sluit ik niet uit dat Bosz benaderd wordt.

Bovenaan