Eredivisie Ronde 18

JMD

Well-known member
Peter Bosz heeft z'n contract nog niet verlengd en werkte in Israël prettig samen met JC jr.
Bosz wordt of PSV of Oranje.

Met het systeem wat hij wil spelen gaat hij bij dit Ajax keihard onderuit. Ik had hem graag bij het Ajax van Ten Hag gezien, dat was echt fantastisch geweest.

Abubakari

Well-known member
Is een ander Ajax dan het Ajax van 26/27.

Ajax zakt te vaak na rust ver weg. Zelfs tegen Excelsior Maassluis en nu ook weer.
Beetje scherper voor de goal mag ook wel, dan maak je er een stuk of 5 a 6.

Wat een belabberde samenvatting net bij Studio Sport. Stuk of 4 grote kansen die er niet in zitten omdat ze tussendoor teveel tijd kwijt zijn aan het analyseren van de winterstop. Ik overweeg al een tijdje om de samenvattingen bij ESPN te gaan kijken, na bijna 50 jaar trouw aan de zaterdagavond en zondagavond van Studio Sport.

Jef400

Well-known member

Ajax zakt te vaak na rust ver weg. Zelfs tegen Excelsior Maassluis en nu ook weer.
Beetje scherper voor de goal mag ook wel, dan maak je er een stuk of 5 a 6.

Wat een belabberde samenvatting net bij Studio Sport. Stuk of 4 grote kansen die er niet in zitten omdat ze tussendoor teveel tijd kwijt zijn aan het analyseren van de winterstop. Ik overweeg al een tijdje om de samenvattingen bij ESPN te gaan kijken, na bijna 50 jaar trouw aan de zaterdagavond en zondagavond van Studio Sport.
Doe het al jaren op youtube. Hoef het gelul erom niet

JMD

Well-known member
O ongetwijfeld, maar je hebt wel echt een flink aantal spelers nodig om fatsoenlijk Bosz-ball te kunnen spelen (en anders loop nje tegen dezelfde problemen aan als Heitinga. En dat lijkt me toch wel flink wat te doen om weer zo'n make-over te doen.

Eens. Ik keek laatst puur toeval weer eens en het viel me op dat het vooral om het kletspraatje leek te gaan ipv de beelden. En waar je 'vroeger' doorwrochte analyses had met bv Kraaij is het nu even wat snelle puntjes op zetten, nog een flauw filmpje, nog wat anders, en weer de volgende samenvatting. Als je maar effectief 45 minuten hebt (want je wil ook nog even tijd besteden aan het overzicht) en je hebt 4 duels dan moet je het gewoon zonder geklets doen (behalve de interviews met coach ed).

stc

Well-known member
Ik kijk altijd de samenvattingen op internet. Veel beter. Daarnaast thuiswedstrijden van PSV live in het stadion bekijken.

Jacco

Well-known member
Ik kijk vooralsnog ook Studio Sport, maar ik begrijp de ergernis over het gepraat en de filmpjes.
Het bouwt een beetje de spanning op voor wat je wil zien, dat is het mooie eraan.

Bovenaan