Eredivisie Ronde 18

stc

Well-known member
Als het zo doorgaat wordt Ajax gewoon nog minimaal 2de.

Goed dat PSV nu 13 punten voorstaat op Feyenoord. De selectie van PSV is momenteel veel te smal gezien de blessures en de afwezigheid van Saibari en Salah Edinne. 1 of 2 verdere blessures of schorsingen en PSV heeft een probleem.

Batigoal

Well-known member
Hopelijk na vandaag nog maar 3 punten op Feyenoord, dan gaan wij dik erop en erover de komende tijd.

Prettig om te zien dat het onder Grim veel stabieler is geworden. Het is nog altijd niet briljant ofzo, maar ook geen dramatische ondergrens meer. En ondanks wat media en sommige analytici ons wilde laten geloven hebben we hebben genoeg spelers met individuele kwaliteiten om in de Eredivisie in elk geval top 3 te spelen. Het is niet toevallig dat juist spelers als Godts, Gloukh, Bounida en Steur nu doorbreken.

stc

Well-known member
Voor Feyenoord nu de gratis wedstrijd tegen Sparta, daarna thuis tegen Heracles en dan naar PSV.
Hopelijk lees ik in het Rotterdamsch Dagblad volgende week dat Sparta de club is van Rotterdam. Met een foto van matchwinnaar van Bergen. Zoals ook in 1999 toen Boukhari Sparta naar de winst schoot en de kop Sparta is de club in deze krant stond op de voorpagina.

JMD

Well-known member
Sparta en Excelsior weigeren zich altijd in te spannen tegen Feyenoord… pakken regelmatig punten af van Ajax en psv en nooit van Feyenoord l.l

stc

Well-known member
Sparta en Excelsior weigeren zich altijd in te spannen tegen Feyenoord… pakken regelmatig punten af van Ajax en psv en nooit van Feyenoord l.l
Nou ik kan mij herinneren dat Sparta een aantal keer van Feyenoord heeft gewonnen. 26 maart 2000 schout Bouhkari Sparta naar de zege in de kuip. Ook in 2017 kopte Pogba Sparta naar de winst.

JMD

Well-known member
Nou ik kan mij herinneren dat Sparta een aantal keer van Feyenoord heeft gewonnen. 26 maart 2000 schout Bouhkari Sparta naar de zege in de kuip. Ook in 2017 kopte Pogba Sparta naar de winst.
Bijna tien jaar terug dus…

JMD

Well-known member
Hopelijk na vandaag nog maar 3 punten op Feyenoord, dan gaan wij dik erop en erover de komende tijd.

Prettig om te zien dat het onder Grim veel stabieler is geworden. Het is nog altijd niet briljant ofzo, maar ook geen dramatische ondergrens meer. En ondanks wat media en sommige analytici ons wilde laten geloven hebben we hebben genoeg spelers met individuele kwaliteiten om in de Eredivisie in elk geval top 3 te spelen. Het is niet toevallig dat juist spelers als Godts, Gloukh, Bounida en Steur nu doorbreken.
Volgens mij was jij juist een van degenen die zei in het najaar dat Ajax buiten de top5 ging vallen.

Bovenaan