Eredivisie Ronde 18

Jacco

Well-known member
Waar ligt het aan dat Twente zoveel laat liggen? Trainer of de kwaliteit van spelers?
Allemaal technisch goede voetballers, die een actie kunnen maken, maar die de grootste moeite hebben om de bal gewoon in het doel te schieten.
Zo'n Hlynsson scoorde geloof ik wel regelmatig in zijn beginperiode bij Ajax, maar die lijkt het totaal te hebben verleerd.

JMD

Well-known member
Als je zo een corner neemt in de laatste minuut mag je niet klagen als de grens daarna een doelschop geeft als het misschien een hoekschop had moeten zijn..

JMD

Well-known member
Hoppa.

13 punten nu voor. Nu Telstar nog even een stuntje svp... Mogen laten zien dat ze niet alleen tegen ons kunnen stunten ;)

JMD

Well-known member
Vanavond moet die Van Persie weg zijn. Anders onderneem ik de reis
Kinderen van de club laat je altijd zitten. ;)

Die Van Persie bevalt me wel met al zijn flutuitspraken, zijn psychologie van de koude grond, zijn aantoonbare ongeschiktheid als trainer enz (zolang hij maar niet PSV gaat trainen).. Bij Heerenveen lopen ze nog de polonaise dat die weg is.

Batigoal

Well-known member
Lekker Amourricho! Echte Ajacied die zijn club graag een handje helpt. Nu moet Ajax zelf uiteraard ook winnen vandaag.

JMD

Well-known member
Voor Feyenoord nu de gratis wedstrijd tegen Sparta, daarna thuis tegen Heracles en dan naar PSV.

Bovenaan