Eredivisie ronde 18

JMD

Well-known member
Daarvoor al. De selectie is al een paar jaar minder geworden. En is nu ook in chronisch onbelans.
Dat zal best, maar onder Rijsdijk stond Sparta gewoon keurig in de middenmoot. Maar Nijkamp wilde liever Steijn hebben en krijgt nu zijn verdiende loon.

Jef400

Well-known member
Dat zal best, maar onder Rijsdijk stond Sparta gewoon keurig in de middenmoot. Maar Nijkamp wilde liever Steijn hebben en krijgt nu zijn verdiende loon.
Was het verval al ingezet. Maar werd er gelijkgespeeld ipv verloren.

Abubakari

Well-known member
De selectie is al een paar jaar minder geworden.
Vorig jaar deed Sparta het toch hartstikke goed?
Ik heb Sparta begin dit seizoen uit bij Twente gezien, speelden ze goed en hadden ze een zege verdiend. Er zit dus echt wel meer in dan er nu uitkomt met deze selectie denk ik. Kwestie van vertrouwen terug winnen. Maar inmiddels is het één en al chaos en rumoer geworden zo te zien. Laatste wat je moet hebben in deze situatie.

• Leuk
Waarderingen: PES5

Jef400

Well-known member
Vorig jaar deed Sparta het toch hartstikke goed?
Ik heb Sparta begin dit seizoen uit bij Twente gezien, speelden ze goed en hadden ze een zege verdiend. Er zit dus echt wel meer in dan er nu uitkomt met deze selectie denk ik. Kwestie van vertrouwen terug winnen. Maar inmiddels is het één en al chaos en rumoer geworden zo te zien. Laatste wat je moet hebben in deze situatie.
Een paar zeges zouden wonderen doen idd.

Bovenaan