Zou kapitaal vernietiging zijn. Ik mag hopen dat de heren uit de directie, voordat ze deze beste man aanstelde, een uitgebreide assessment hebben gedaan.Eind januari is ie weg. Let maar op...
Zou kapitaal vernietiging zijn. Ik mag hopen dat de heren uit de directie, voordat ze deze beste man aanstelde, een uitgebreide assessment hebben gedaan.Eind januari is ie weg. Let maar op...
Ajax gaat daar gewoon denk ik winnen. Niet goed voetballen en toch winnen. Dat is ook een kwaliteit.Of dat je (net als Utrecht voor de winterstop) dit soort potjes ineens niet over de streep trekt.
Volgende week Heerenveen - Ajax, ben benieuwd. Jarenlang was dat zo ongeveer het favoriete uitduel van Ajax, maar vorig seizoen gingen ze er onderuit. En het lijkt langzaamaan iets beter te gaan draaien bij de ploeg van Van Persie, maar kunnen ze dat ook teegn Ajax?
Volgende week overigens 2 echte degradatiekrakers onderin, de onderste 4 komt tegen elkaar uit.
Klopt ja, maar dat kan niet goed blijven gaan natuurlijk.Ajax gaat daar gewoon denk ik winnen. Niet goed voetballen en toch winnen. Dat is ook een kwaliteit.
Zelfde geldt voor PSV. Aantal duels zijn om te janken zoals gisteren. Terwijl ze andere wedstrijden zoals tegen Feyenoord een zeer hoog niveau halen. Maar bij PSV is het gemakzucht dit seizoen. Dat gaat ze nog opbreken.Klopt ja, maar dat kan niet goed blijven gaan natuurlijk.
Ik ben er na 6 maanden nou nog steeds niet uit hoe goed dit Ajax nou echt is. Tegen PSV en Feyenoord waren ze echt goed, en ook in Europa een aantal hele goede potten gezien. Aan de andere kant ook een flink aantal duels om te janken, waarbij het dan wel wat stabieler oogt achterin dan vorig seizoen en ze daardoor winnen. En waarbij het dan vorig seizoen vrijwel altijd tegenzat, en nu ook de mazzel hun kant op valt, zie gisteren die penalty. Je komt als RKC zijnde naar Amsterdam, dan moet je lang proberen de nul te houden, en dan ga je na 2 minuten zo dom de fout in. Vorig seizoen was dat echt niet gebeurd.
Dat laatste geloof ik niet. Als je sec kijkt zie je een nederlaag bij Ajax (kan gebeuren), puntverlies thuis tegen AZ (kan gebeuren, is wel vaker gebeurd deze eeuw), verlies bij Heerenveen (mag niet gebeuren, maar gebeurde deze eeuw al veel vaker). In 18 duels 2x verloren en 1x gelijk. Normaal gesproken zouden we dan een fantastische serie spreken, punt is alleen dat we van een seizoen komen waarin we de eerste 18 duels wonnen. Kijk je naar de 16 duels daarna dan zie je al dat het minder ging qua resultaten.Zelfde geldt voor PSV. Aantal duels zijn om te janken zoals gisteren. Terwijl ze andere wedstrijden zoals tegen Feyenoord een zeer hoog niveau halen. Maar bij PSV is het gemakzucht dit seizoen. Dat gaat ze nog opbreken.
Was het maar zo'n feestDat laatste geloof ik niet. Als je sec kijkt zie je een nederlaag bij Ajax (kan gebeuren), puntverlies thuis tegen AZ (kan gebeuren, is wel vaker gebeurd deze eeuw), verlies bij Heerenveen (mag niet gebeuren, maar gebeurde deze eeuw al veel vaker). In 18 duels 2x verloren en 1x gelijk. Normaal gesproken zouden we dan een fantastische serie spreken, punt is alleen dat we van een seizoen komen waarin we de eerste 18 duels verloren. Kijk je naar de 16 duels daarna dan zie je al dat het minder ging qua resultaten.
Nog steeds niks om je zorgen over te maken, want we winnen heel veel duels ook heel makkelijk (als eigenlijk enige club). Tuurlijk lopen we nog wel eens tegen een zeperd op, maar met deze selectie hoor je ook duels waar het niet zo makkelijk gaat te winnen.
Nu krijg je een serie met PEC uit, NAC thuis, NEC uit, Willem II thuis, Utrecht thuis, Go Ahead uit, Heerenveen thuis, RKC uit. En dan de interlandbreak. Dat zijn 8 duels, zolang je er daar minimaal 6 van wint (en dat is echt niet gek gedacht, de 4 thuisduels moet je sowieso winnen en dan 3 uitduels bij het rechterrijtje) is er niks aan de hand en ga je als leider de interlandbreak in.
Oeps...Was het maar zo'n feest
Een JMD’tje als respons op stc?Dat laatste geloof ik niet. Als je sec kijkt zie je een nederlaag bij Ajax (kan gebeuren), puntverlies thuis tegen AZ (kan gebeuren, is wel vaker gebeurd deze eeuw), verlies bij Heerenveen (mag niet gebeuren, maar gebeurde deze eeuw al veel vaker). In 18 duels 2x verloren en 1x gelijk. Normaal gesproken zouden we dan een fantastische serie spreken, punt is alleen dat we van een seizoen komen waarin we de eerste 18 duels wonnen. Kijk je naar de 16 duels daarna dan zie je al dat het minder ging qua resultaten.
Nog steeds niks om je zorgen over te maken, want we winnen heel veel duels ook heel makkelijk (als eigenlijk enige club). Tuurlijk lopen we nog wel eens tegen een zeperd op, maar met deze selectie hoor je ook duels waar het niet zo makkelijk gaat te winnen.
Nu krijg je een serie met PEC uit, NAC thuis, NEC uit, Willem II thuis, Utrecht thuis, Go Ahead uit, Heerenveen thuis, RKC uit. En dan de interlandbreak. Dat zijn 8 duels, zolang je er daar minimaal 6 van wint (en dat is echt niet gek gedacht, de 4 thuisduels moet je sowieso winnen en dan 3 uitduels bij het rechterrijtje) is er niks aan de hand en ga je als leider de interlandbreak in.
Vooral de eerste helft was weer hemeltergend slecht, van beide kanten. Na rust iets beter, maar ook gewoon zo weinig scorend vermogen. Ik heb echt heel erg spijt dat ik in de euforie na de wedstrijd tegen Roda dacht “ leuk team, ik neem weer een jaartje een seizoenkaart”. Al een paar wedstrijden overgeslagen en mijn plek op de Groningen kaartenmarkt verkocht, die wedstrijden eindigden in 0-0, 0-1 en(gekkenhuis!!!1!) 2-0.Dat is omdat Groningen zo verschrikkelijk slaapverwekkend non-creatief speelt, dan maken de kleuren niks meer uit.
Vooral de eerste helft was weer hemeltergend slecht, van beide kanten. Na rust iets beter, maar ook gewoon zo weinig scorend vermogen. Ik heb echt heel erg spijt dat ik in de euforie na de wedstrijd tegen Roda dacht “ leuk team, ik neem weer een jaartje een seizoenkaart”. Al een paar wedstrijden overgeslagen en mijn plek op de Groningen kaartenmarkt verkocht, die wedstrijden eindigden in 0-0, 0-1 en(gekkenhuis!!!1!) 2-0.
Eerste tegen NAC was echt leuk, laatste kwartier tegen Feyenoord geweldig maar voor de rest is het zo ongelofelijk saai elke keer.
0-0 tegen Almere
0-0 tegen AZ
0-1 tegen Eagles
1-0 Sparta
En daar dan dus nog een 0-0 tegen PEC en een 0-1 tegen Utrecht bij. En de 2-0 tegen Willem II.
Ik zou een andere speelstijl (beetje opportunistischer, niet dat eindeloze tikkie breed en terug en zelden op doel schieten) of beter nog, een andere trainer (want Lukkien blijft kkd spits Postema maar opstellen, omdat hij zoveel draaft, 0,0 rendement en gelooft heilig in de huidige saaie manier van spelen).
Volgende thuiswedstrijd is Heerenveen, daarna mijn kaart maar weer regelmatig op de kaartenmarkt, want hier is echt geen reet aan.
Wrijf het er nog maar even in. Op zondagavond naar een do or die wedstrijd tegen RKC Waalwijk. In de club Sparta beginnen ook scheuren te ontstaan. Zo heeft de materiaalman Wessels bonje met TD Nijkamp. Zeurt Steijn openbaar al om spelers. Beginnen de rijen te openen, en beginnen er kampen op Spangen te ontstaan. Dit seizoen heeft wel alle nevenzaken voor een degradatie.Of dat je (net als Utrecht voor de winterstop) dit soort potjes ineens niet over de streep trekt.
Volgende week Heerenveen - Ajax, ben benieuwd. Jarenlang was dat zo ongeveer het favoriete uitduel van Ajax, maar vorig seizoen gingen ze er onderuit. En het lijkt langzaamaan iets beter te gaan draaien bij de ploeg van Van Persie, maar kunnen ze dat ook teegn Ajax?
Volgende week overigens 2 echte degradatiekrakers onderin, de onderste 4 komt tegen elkaar uit.
Ja dacht dat je overdreef maar deed je idd niet.Zoals ik al appte, dat was rood
Het leek echt helemaal nergens op. De volgende keer kunnen de clownspakken en blindegeleidestokken naar Zeist.Ja, die was wel bizar. Het was sowieso weer een feest qua arbitrale beslissingen dit weekend.
Die overtreding in de eerste minuut bij NAC-Heerenveen bedoel je? Dat ws wel een pittige inderdaad.Zoals ik al appte, dat was rood
Bij stc weet je het nooitEen JMD’tje als respons op stc?
PSV wordt gemakkelijk kampioen, niet leuk om te zeggen maar het is niet anders.
En dat heeft Nijkamp echt over zichzelf afgeroepen door Rijsdijk te ontslaan.Wrijf het er nog maar even in. Op zondagavond naar een do or die wedstrijd tegen RKC Waalwijk. In de club Sparta beginnen ook scheuren te ontstaan. Zo heeft de materiaalman Wessels bonje met TD Nijkamp. Zeurt Steijn openbaar al om spelers. Beginnen de rijen te openen, en beginnen er kampen op Spangen te ontstaan. Dit seizoen heeft wel alle nevenzaken voor een degradatie.