Die trainer moet gewoon even tijd krijgen. Ontslag levert niets op. Spelers moeten wennen aan hem en hij aan de spelers.Morgen Prutske buiten knikkeren en seizoen als verloren beschouwen
6 maanden zijn ze bezig. Het is niksDie trainer moet gewoon even tijd krijgen. Ontslag levert niets op. Spelers moeten wennen aan hem en hij aan de spelers.
Of dat je (net als Utrecht voor de winterstop) dit soort potjes ineens niet over de streep trekt.Toch knap dat je dit soort matige potjes gewoon structureel blijft winnen.
Stel dat het nog eens gaat lopen dan weet ik helemaal niet wat we gaan meemaken.
Hoho, ze weten goed hoe ze de huddle moeten doen (zo goed, dat ze er op een gegeven moment maar mee stopten), en de mindfulness loopt ook lekker.6 maanden zijn ze bezig. Het is niks
Ik had ook mijn bedenkingen over de heer Schmidt. Gelukkig is deze nooit ontslagen, want hij heeft toch maar de beker gewonnen met PSV.6 maanden zijn ze bezig. Het is niks
Eind januari is ie weg. Let maar op...Ik had ook mijn bedenkingen over de heer Schmidt. Gelukkig is deze nooit ontslagen, want hij heeft toch maar de beker gewonnen met PSV.
Dus gewoon laten zitten, dan volgt de oogst volgend jaar met Feyenoord.
Gewoon wat tijd geven die beste man. Geldt ook voor die trainert van Ajax.