Eredivisie ronde 18

JMD

Well-known member
Toch knap dat je dit soort matige potjes gewoon structureel blijft winnen.
Stel dat het nog eens gaat lopen dan weet ik helemaal niet wat we gaan meemaken.
Of dat je (net als Utrecht voor de winterstop) dit soort potjes ineens niet over de streep trekt. ;)

Volgende week Heerenveen - Ajax, ben benieuwd. Jarenlang was dat zo ongeveer het favoriete uitduel van Ajax, maar vorig seizoen gingen ze er onderuit. En het lijkt langzaamaan iets beter te gaan draaien bij de ploeg van Van Persie, maar kunnen ze dat ook teegn Ajax?

Volgende week overigens 2 echte degradatiekrakers onderin, de onderste 4 komt tegen elkaar uit.

JMD

Well-known member
6 maanden zijn ze bezig. Het is niks
Hoho, ze weten goed hoe ze de huddle moeten doen (zo goed, dat ze er op een gegeven moment maar mee stopten), en de mindfulness loopt ook lekker. :p

Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de selectie van Feyenoord gewoon niet zo goed is en Slot een meester was een selectie te laten overperformen...

stc

Well-known member
6 maanden zijn ze bezig. Het is niks
Ik had ook mijn bedenkingen over de heer Schmidt. Gelukkig is deze nooit ontslagen, want hij heeft toch maar de beker gewonnen met PSV.
Dus gewoon laten zitten, dan volgt de oogst volgend jaar met Feyenoord.
Gewoon wat tijd geven die beste man. Geldt ook voor die trainert van Ajax.

Miramar

Well-known member
Ik had ook mijn bedenkingen over de heer Schmidt. Gelukkig is deze nooit ontslagen, want hij heeft toch maar de beker gewonnen met PSV.
Dus gewoon laten zitten, dan volgt de oogst volgend jaar met Feyenoord.
Gewoon wat tijd geven die beste man. Geldt ook voor die trainert van Ajax.
Eind januari is ie weg. Let maar op...

Bovenaan