Eredivisie ronde 17

stc

Well-known member
Ja, trainers zat die de taak aankunnen. Desnoods onze assistent
Ik denk dat het niet alleen aan v Persie ligt. Is denk ik ook een beleidsmatig issue daar bij de club van Zuid. Ik weet niet of het slim is geweest om een nog relatief beginnende trainer voor de groep te zetten. Voorgaande betreft natuurlijk ook de heren v Nistelrooy, v Bommel en Heitinga bij respectievelijk PSV en Ajax. Al is het beleidsmatige bij de club uit Eindhoven al jaren goed op orde.

JMD

Well-known member
Az kan het weer eens niet waarmaken. Niemand lijkt op plek 3 te willen komen.

Ajax staat 3e met 30 uit 17. Dat moet een laagterecord zijn halverwege. Het gat van Ajax naar de nummer 1 is net zo groot als dat van Ajax naar de nummer 17...

Mario

Well-known member
Forumleiding
Wederom een geslaagd weekend voor PSV. Nu maar hopen dat we geen inzinking krijgen na de winterstop.

Joost

Well-known member
Az kan het weer eens niet waarmaken. Niemand lijkt op plek 3 te willen komen.

Ajax staat 3e met 30 uit 17. Dat moet een laagterecord zijn halverwege. Het gat van Ajax naar de nummer 1 is net zo groot als dat van Ajax naar de nummer 17...
In 1995 stond Willem II 3e na 17 duels met 29 punten.

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Kowet-Grunn was wel terecht 1-1. Toch weer genoeg kansen gemist, het blijft een ergernis hoe slecht spelers van Groningen zijn in afronden, terwijl veldspel best goed is. Zo'n Schreuders ook weer vandaag...maar Kowet gelukkig ook niet scherp voor de goal.

Bovenaan