Halilovic die 1 op de 5 wedstrijden goed speelt lijkt me niet de aangewezen persoon.Haal in de winterstop in godsnaam creatieve spelers als Karlsson en Halilovic ofzo
Ik heb liever ook betere spelers, maar ben bang dat Halilovic de goedkope prijscategorie is waarin we het moeten zoeken. Als er al spelers bij gaan komen. Of ga vooral huren, ook prima.Halilovic die 1 op de 5 wedstrijden goed speelt lijkt me niet de aangewezen persoon.
Maar wat een ongelooflijk armoedig voetbal, zelfs vorig seizoen was het aan de bal beter.
Ik hups voor niemand in dit duel. Tuurlijk hoop ik op puntverlies voor Ajax, maar Sparta eigenlijk nog minder sinds ze Rijsdijk aan de kant zetten omdat ze Steijn konden krijgen als trainer.Hups Sparta
Ik ben benieuwd of we de punten in huis kunnen houden. Ik ben vanmiddag uit met de kinderen, dus ik zie vanavond de uitslag wel.PSV: Benitez,Ledezma,Flamingo,Boscagli,
Mauro Júnior,Schouten,Tillman,Saibari,
Perisic,De Jong,Lang
FEYENOORD: Bijlow,Nieuwkoop,Trauner,
Hancko,Bueno,Timber,Zerrouki,Milambo,
Hadj-Moussa,Gimenez,Paixão
Ik had hierop moeten wedden.Gewoon het op 0-0 houden en dan als Sparta moe is de laatste 20 minuten alle creativiteit brengen en 0-2 winnen. Visionair die Farioli.