Eredivisie Ronde 17

PSV herstelt zich tegen Feyenoord

• Als je een punt tegen Feyenoord herstel noemt wel

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Haal in de winterstop in godsnaam creatieve spelers als Karlsson en Halilovic ofzo
Halilovic die 1 op de 5 wedstrijden goed speelt lijkt me niet de aangewezen persoon.

Maar wat een ongelooflijk armoedig voetbal, zelfs vorig seizoen was het aan de bal beter.

Batigoal

Well-known member
Halilovic die 1 op de 5 wedstrijden goed speelt lijkt me niet de aangewezen persoon.

Maar wat een ongelooflijk armoedig voetbal, zelfs vorig seizoen was het aan de bal beter.
Ik heb liever ook betere spelers, maar ben bang dat Halilovic de goedkope prijscategorie is waarin we het moeten zoeken. Als er al spelers bij gaan komen. Of ga vooral huren, ook prima.

Abubakari

Well-known member
Of stel eens een vaste 11 op, je sterkste 11, kun je best soms eens iemand rust geven, maar niet oo deze idioot extreme manier. En dan na zo’n drama eerste helft ook niet gelijk creatieve spelers in zetten, nee eerst nog een kwartier of twintig minuten wachten. Ga je straks alsnog als nummer 4 de winterstop in ipv op 3 punten van PSV op plek 2.

Zowaar, Godts en Traorè.

JMD

Well-known member
Het is ook de laatste wedstrijd voor de winterstop en je weet dat je 2 grootste concurrenten later vanmiddag tegen elkaar moeten. Als je dan ooit je beste 11 op moet stellen is het vandaag

JMD

Well-known member
PSV: Benitez,Ledezma,Flamingo,Boscagli,
Mauro Júnior,Schouten,Tillman,Saibari,
Perisic,De Jong,Lang

FEYENOORD: Bijlow,Nieuwkoop,Trauner,
Hancko,Bueno,Timber,Zerrouki,Milambo,
Hadj-Moussa,Gimenez,Paixão

JMD

Well-known member
Dubbele wissel in de rust voor Ajax en in de 58e minuut nog weer 2... Klaassen en Weghorst eruit nu, Brobbey erin (de andere invaller zag ik zo snel niet)

Edit: Fitz-Jim er ook in.

JMD

Well-known member
Penalty Ajax

Hij wordt geraakt, maar Hato doet er ook wel alles aan om de scheids te overtuigen dat hij geraakt wordt...

JMD

Well-known member
Taylor benut zijn eerste penalty in de eredivisie die hij ooit genomen heeft.

Dit duel is typisch Ajax in de eerste seizoenshelft, het speelt niet goed, maar pakt wel de resultaten.

Mario

Well-known member
PSV: Benitez,Ledezma,Flamingo,Boscagli,
Mauro Júnior,Schouten,Tillman,Saibari,
Perisic,De Jong,Lang

FEYENOORD: Bijlow,Nieuwkoop,Trauner,
Hancko,Bueno,Timber,Zerrouki,Milambo,
Hadj-Moussa,Gimenez,Paixão
Ik ben benieuwd of we de punten in huis kunnen houden. Ik ben vanmiddag uit met de kinderen, dus ik zie vanavond de uitslag wel.

JMD

Well-known member
Gewoon het op 0-0 houden en dan als Sparta moe is de laatste 20 minuten alle creativiteit brengen en 0-2 winnen. Visionair die Farioli. ;)
Ik had hierop moeten wedden. :p

Sparta echt zwak. Als Almere en/of RKC nog de geest krijgt in 2025 komt Sparta nog echt in de problemen.

Bovenaan