Dat zag je aankomen inderdaad.Ik had hierop moeten wedden.
Sparta echt zwak. Als Almere en/of RKC nog de geest krijgt in 2025 komt Sparta nog echt in de problemen.
Er moet nog een hoop water door de Schie heen om tot resultaten te komen.Dat zag je aankomen inderdaad.
Die JMD is ook wel een visionair hoor, als het om Ajax gaat dan. Bij PSV en Liverpool overheerst de paniek te vaak. Maar dat heb ik bij Ajax ook wel eens.
Op zijn Italiaans maar weer. Godzijdank zometeen met een fijn gevoel PSV-Feyenoord kijken. Hopen op net zo’n leuke wedstrijd als die om de Johan Cruijff schaal. Wat de uitslag ook is, zit altijd wel voordeel voor Ajax in. Al zie ik PSV op lange termijn toch wel gewoon kampioen worden en dan is verlies voor Feyenoord misschien wel het beste.
Ik neig ook naar winst voor PSV.Nou fijn dat de punten binnen zijn. Persoonlijk hoop ik op winst voor PSV vanmiddag. Plek twee is het doel.
Klopt, hopelijk na de winterstop wat meer het niveau wat ze tegen oa Besiktas/PSV/Maccabi haalden.Qua resultaat is er veel vooruitgang geboekt t.o.v. vorig seizoen, dat was ook de bedoeling. Alleen hoop je op meer qua spel. Wel dik tevreden met de 2e plaats.
Haha, touchéDie JMD is ook wel een visionair hoor, als het om Ajax gaat dan. Bij PSV en Liverpool overheerst de paniek te vaak. Maar dat heb ik bij Ajax ook wel eens.
We hebben idd wel wat recht te zetten ja. Maar Feyenoord ligt ons historisch gezien vaak minder dan Ajax (maar 1 zege op Feyenoord in de laatste 6 jaar in eigen huis), en de JCS toonde aan dat Feyenoord mooi gebruik kon maken van onze zwakte achterin.Ik denk trouwens dat een getergd PSV vandaag wint.
Als Ajax ook nog beter gaat voetballen zou minstens de 2e plaats gewoon voor Ajax moeten zijn. Op de lange termijn zie ik Ajax idd niet PSV bedreigen, maar er zijn wel gekkere dingen gebeurt in de competitie. Als PSV vandaag niet wint is het gat 3/4 punten en dan kan je niet zeggen dat PSV 'zo maar even' kampioen wordt. 2 weken terug (na de zeges op Utrecht en Twente) werd er gezegd dat 'niemand PSV ging stoppen'. Vervolgens gingen we in 1 week 2x met 1-0 onderuit bij Heerenveen en een niet sterk Brest.Qua resultaat is er veel vooruitgang geboekt t.o.v. vorig seizoen, dat was ook de bedoeling. Alleen hoop je op meer qua spel. Wel dik tevreden met de 2e plaats.
Dan zal Feyenoord wel winnen.😀(maar 1 zege op Feyenoord in de laatste 6 jaar in eigen huis)