Eredivisie Ronde 17

HUP

  • Ajax

    Stemmen: 4 30,8%
  • SPARTA

    Stemmen: 3 23,1%
  • Emmmen

    Stemmen: 1 7,7%
  • Giakoumakis

    Stemmen: 2 15,4%
  • VAR

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Bonehead

Well-known member
Met PEC is het niet anders.
Daar drink ik op!
Plop! 🍺

PEC heeft dan ook eenzelfde soort trainer. Best dat je te groot bent voor het servet en te klein voor het tafellaken, maar probeer er dan wel wat van te maken. Dat is voor zowel Stegeman als Wormuth niet weggelegd. PEC is al zo wijs afscheid van de trainer te nemen. Nu Heracles nog. Gelukkig is er bier, want een wedstrijd van Heracles nuchter bekijken is geen pretje.
 

Forza AZ

Well-known member
En als ik al die kenners moest geloven na PSV - AZ dan was AZ een serieuze titelkandidaat. Nou, ik zie het.
Ik zei het van de week al. AZ kan alleen goed voetballen tegen goede tegenstanders. Tegen verdedigende ploegen is het steeds niet om aan te zien. Ik wist al dat het weer een moeizame wedstrijd zou worden vandaag. Deze keer gelukkig nog wel nipt gewonnen.
 

Maasveld

Well-known member
Schmidt kan zich beter eerst richten op het eigen team (m.n Rosario), dan op randzaken. Pas als het team beter is, dan pas op de scheids richten.
Het gaat weer meer over Schmidt dan over de wedstrijd, dus hij heeft zijn doel weer bereikt.
 

JMD

Well-known member
Schuurs vervangen door Timber.

AJAX: Onana,Mazraoui,J.Timber,Blind,
Tagliafico,Klaassen,Promes,Gravenberch,
Antony,Haller,Tadic

FEYENOORD: Marsman,Geertruida,Spajic,
Senesi,Malacia,Toornstra,Fer,Diemers,
Berghuis,Jörgensen,Haps

De enige hoop voor Feyenoord is dat ze het lang droog houden achterin, anders wordt dit 5/6-0...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Flauw, Heerenveen had makkelijk 3x kunnen scoren. Krijg je 'm uiteraard tegen.

Het was al heel wat beter dan tegen Fortuna en RKC. Maar die waren thuis, daar moeten we het spel maken.
 
Bovenaan