Twente is wat wisselvallig, maar dat is logisch als je elk jaar de beste spelers moet verkopen. Toch zie je ook wel dat er een aantal jonge spelers weer beter worden.Vorig jaar maakte Twente een betere indruk, maar je bent ook zo sterk als de tegenstander je maakt.
FC Twente is geen verkeerde ploeg hoor met een Steijn, van Wolfswinkel etcetera etcetera. Maar toch is PSV veel beter denk ik.
Even voor de duidelijkheid, ik hoor niet tot de 'we'.Goed gezien stc. We lachen jouw commentaar vaak weg, maar je bent gewoon een echte kenner
Ik zie op het moment geen enkele speler van Twente als versterking voor psv.Vorig jaar maakte Twente een betere indruk, maar je bent ook zo sterk als de tegenstander je maakt.
Steijn was op zijn fantastische vrije trap na, niet zo heel goed vandaag. De andere voormalig PSV-ers Tyton, Lammers en Sadilek waren ook niet al te best gisteren.Steijn
Zo is het maar net, enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat stc iets minder positief zou mogen zijn. Af en toe is het wel erg halleluja bij hem.Goed gezien stc. We lachen jouw commentaar vaak weg, maar je bent gewoon een echte kenner