Eredivisie ronde 15

JMD

Well-known member
Je schiet een bal van 30 meter erin, sta je voor een leeg doel schiet je over...

Maar een zeer fraaie aanval van FC Twente

gevegt

Well-known member
Twente speelde het eerste kwartier prima, daarna overkaste PSV hun helemaal.
Ze zijn gewoon kapot gespeeld door een heel goed spelend PSV, met uitblinkers Saibari, Tillman en Ledezma. De laatste niet alleen voor zijn doelpunt maar vanwege zijn totale spel.

stc

Well-known member
FC Twente is gewoon een matige ploeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Jacco

Well-known member
Vorig jaar maakte Twente een betere indruk, maar je bent ook zo sterk als de tegenstander je maakt.

gevegt

Well-known member
Vorig jaar maakte Twente een betere indruk, maar je bent ook zo sterk als de tegenstander je maakt.
Twente is wat wisselvallig, maar dat is logisch als je elk jaar de beste spelers moet verkopen. Toch zie je ook wel dat er een aantal jonge spelers weer beter worden.
Wat dat betreft zit PSV in het zelfde schuitje, met het verschil dat PSV de relatieve luxe heeft meer talenten langer aan zich te kunnen binden.

stc

Well-known member
Ik zie op het moment geen enkele speler van Twente als versterking voor psv.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

erka

Well-known member
De ene week speel je slechts 1-1 tegen Ajax, de andere week word je ingemaakt door Kowet. Het lot van een gemiddelde Nederlandse Eredivisieclub

Bovenaan