Eredivisie ronde 11

Eredivisie ronde 11


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ik moet het nog zien. Ik vind AZ wel heel erg matig omgaan met de numerieke meerderheid. Na de rode kaart zijn ze vooral bezig met zelf overtredingen maken.

0-1 dus...
Over en sluiten vandaag, dit geeft dit AZ niet meer weg tegen 10 PSVers
 

JMD

Well-known member
Voor de verandering moeten we het dit seizoen maar eens proberen in de beker of Europa.
 

JMD

Well-known member
Gaat een mooie strijd worden voor plek 2.
Dat zeker ja. Vitesse zal zich nu dubbel voor zijn kop slaan dat het gister verloor van ADO.

Overigens denk ik dat PSV op den duur wel gewoon plek 2 gaat behalen zonder problemen. Maar in mei zal het gat naar Ajax minimaal 10 punten zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Voortaan geen eredivisiewedstrijd meer overslaan en AZ kan weer kampioen van Nederland worden. Zou erg bijzonder zijn in een seizoen vol met uitwedstrijden.

Dat zou ik best een mooie beloning vinden voor dit fraaie talentvolle team.
 

JMD

Well-known member
PSV wordt helemaal weggespeeld.

Jep, niet geheel onverwacht natuurlijk. Als PSV compleet was geweest was het al een lastige horde geweest, laat staan met 5 absenten en laat al helemaal staan met 10 tegen 11.

Alles onder de 0-5 vandaag gaat meevallen.
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Ajax: Onana; Dest, Veltman, Blind, Tagliafico; Van de Beek, Martinez, Ziyech; Neres, Tadic, Promes
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Senesi, Haps; Fer, Toornstra, Berghuis; Narsingh, Jorgensen, Sinisterra
 
Bovenaan