Eredivisie ronde 11

Eredivisie ronde 11


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is de opstelling van Linz?

Schlager; Wiesinger, Trauner, Filipovic; Ranftl, Holland, Michorl, Renner; Sabitzer, Klauss, Tetteh.

Omdat Frieser en Raguz tegen PSV niet tot scoren zijn gekomen is het logisch dat zij op de bank zitten. Ik had Renner eigenlijk niet in de basis verwacht.
 

JMD

Well-known member
En dus rood, terecht.
Zielig voor Thomas, zijn eerste basisoptreden in 1,5 jaar. Maar zo dom.
 

SanMark.

Well-known member
Maar ik vind wel dat je zulke overtredingen op normale snelheid moet beoordelen en niet in slowmotion.
 

JMD

Well-known member
Maar ik vind wel dat je zulke overtredingen op normale snelheid moet beoordelen en niet in slowmotion.
Dat sowieso.

Maar ook op volle snelheid is dit rood.
Wel kan je natuurlijk in slowmo beter kijken waar de tackle gemaakt wordt, want op de schoen zou zo'n overtreding geel zijn. Voor de intentie moet je idd niet naar die slowmo kijken.
 

JMD

Well-known member
Sparta overigens inmiddels gelijk gemaakt.

Als het zo doorgaat gaat PSV 0 punten uit de 4 duels in deze serie halen, komende weken naar Sparta en Willem II...
 

Batigoal

Well-known member
Als het zo doorgaat gaat PSV 0 punten uit de 4 duels in deze serie halen, komende weken naar Sparta en Willem II...

Ik moet het nog zien. Ik vind AZ wel heel erg matig omgaan met de numerieke meerderheid. Na de rode kaart zijn ze vooral bezig met zelf overtredingen maken.
 

JMD

Well-known member
Ach gevegt staat met een rode kaart op de autisten tribune

Ik vraag me altijd af wat er nou in het hoofd van zo'n vent omgaat dat je een rode kaart meeneemt naar het stadion. Dat een kind van een jaar of 10 dat doet, oke, maar een volwassen vent van een jaar of 70 (want zo oud zag hij er uit)...
 

JMD

Well-known member
Dit is ook een smerige van Wuytens... Vol op de enkel.
Dumfries maakt er overigens weol meer van dan het is...
 
Bovenaan