Eredivisie Draft

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moet nu echt mijn middenveld gaan versterken. Veel kandidaten zijn al weg, maar er zijn nog wel een paar goeie spelers over. Een van hen is Bart Ramselaar. Typische moderne middenvelder met veel loopvermogen. Kan een goal maken, maar zichzelf ook wegcijferen in dienst van het elftal. Zijn vorige seizoen was uitstekend met veel goals en assists. Dit jaar is het op het oog wat minder, maar hij heeft toch 30 duels in de eredivisie gespeeld. Vooral in de tweede seizoenshelft heeft hij eigenlijk alles gespeeld. Dus al met al denk ik een hele goede speler aan mijn elftal te hebben toegevoegd.

Ramselaar1-500x500.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij zou nog in jouw team kunnen hoor. Of je moet een heel ander systeem gaan spelen dan ik op basis van je tot nu toe gekozen spelers verwacht. ;)

Gave keuze van PES trouwens, Doan!!!

Als het is wie ik denk dat het is dan heb ik al een speler van zijn club.

Maasveld

Well-known member
Goed, we mogen weer. Als eerste de spits. Met buitenspelers die graag naar binnen trekken heb ik een voetballer nodig. En ja, ik kan er niks aan doen, maar de best voetballende spits loopt nu eenmaal in de hoofdstad rond. Had vorig jaar een furieus debuutseizoen waarmee hij op de radar kwam van alle Europese topclubs. Technisch ijzersterk, een echte groeibriljant. Dit seizoen begon hij matig, wat vaker voorkomt bij supertalenten. Helaas raakte hij daarna zwaar geblesseerd, waardoor hij niet meer heeft laten zien wat hij daadwerkelijk kan. Ik heb nog altijd het volste vertrouwen in hem: Het Deense ijskonijn Kesper Dolberg.

ANP-50980377.jpg

Voor de verdediging gaan we het weer wat zuidelijker zoeken. Een talentvolle speler die Heerenveen was ontgroeid en het bij de kampioen mocht proberen. In zijn debuutseizoen bleef hij prima overeind. Speelde niet altijd, maar mocht toch regelmatig rekenen op een basisplaats. In februari raakte hij echter geblesseerd aan zijn schouder, waardoor hij hier wellicht wat van de radar is verdwenen. Ik ben hem niet vergeten. Welkom Jeremiah St.Juste!

jeremiah-st-juste-feyenoord-31-10-2017.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga weer een verdediger kiezen. De spoeling wordt steeds dunner, dus ik moet toeslaan nu er nog een zeer goede speler beschikbaar is. Vitesse huurt natuurlijk veel spelers van Chelsea. En de ??n is succesvoller dan de ander. In de verdediging staat echter al twee seizoenen een rots in de branding naast Kashia. Vitesse krijgt dit seizoen na de top-4 de minste goals tegen en dat is niet voor niets. De fysiek sterke Amerikaans International Matt Miazga is mijn volgende speler.

Matt-Miazga-834306.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman, Dolberg, St. Juste
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga

Pascallovic

Well-known member
Tijd om het middenveld vol te maken. Er zijn nog heel veel spelers vrij. Dan kies ik voor iemand die altijd terugkomt, die het maximale uit zijn carriere heeft gehaald en veel belangrijke doelpunten heeft gemaakt. Hij kan dat vanuit open veldspel, maar ook vanaf de stip of vanuit een vrije trap. Het hele seizoen gespeeld op de nummer 6 positie, maar hij kan ook verder naarvoren als het moet. Hij staat voorlopig op 10 doelpunten en 4 assists dit seizoen. Niet gek voor een verdedigende middenvelder. Ik kies voor de nummer 20 van Ajax. Lasse Schone.

34784-1407956779.jpg

2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar, Miazga
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi, Schone

Unregistere

Well-known member
Ja vind ik zelf een leuke uitdaging.

Okee. In dat geval denk ik dat je inderdaad op het goede spoor zit en hem niet meer kunt kiezen. Een andere defensieve optie die hoog op mijn lijst staat zou je theoretisch nog wel kunnen pakken, alleen is dat qua positie niet meer zo logisch. Achterin zit je immers vol zo te zien. :duim:

Bovenaan