Eredivisie Draft

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ochochoch, de Wikipedia/Transfermarkt mannetjes hebben kritiek...

Laat ik het anders zeggen, van de afgelopen 25 duels staat hij 25x als linksback opgesteld. Met naast hem Marcellis/van den Berg/Sandler centraal en Ehzibue als rechtsback.

Hij heeft echt wel veel vaker als linksback gespeeld, dan alleen dit seizoen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja goed, zoals al gezegd, ik zie zo'n beetje elke week elke opstelling ivm de VK League en van Polen is dit seizoen linksback bij Zwolle en de Draft gaat toch over dit seizoen?

Pascallovic

Well-known member
Ja goed, zoals al gezegd, ik zie zo'n beetje elke week elke opstelling ivm de VK League en van Polen is dit seizoen linksback bij Zwolle en de Draft gaat toch over dit seizoen?
Ik vind van Polen een hele logische keuze om te nemen in een draft, echter noem ik hem geen linksback, want los van dit seizoen heeft ie er nooit structureel gespeeld.

banshee

Member
Fijn dat je mijn rising star op de linksbackpositie links hebt laten liggen Satyr.
Vanuit een strandtent in Scheveningen selecteer ik Thomas Ouwejan!

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Rising star of bewezen kracht. Het gaat om het beste team, niet het meest talentvolle team ;)

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie Draft

Loopt nog wel een groter talent rond op linksback. Verder gaat het om het meest aansprekende team. Dat is vrij persoonlijk.

zwammy

Well-known member
Volgende keer graag pbke banshee. Ik ga op zoek

Edit: Ahh, zie dat je in Scheveningen zit, dan prima :duim:

banshee

Member
Loopt nog wel een groter talent rond op linksback. Verder gaat het om het meest aansprekende team. Dat is vrij persoonlijk.

Daar zeg je wat Max... waar gaat het om? Smaak? Potentie ? Of om pure cijfers? Aantal speelminuten / doelpunten / assists enz... ?

zwammy

Well-known member
Goed, gaan we weer verder. Ik ga mijn verdediging versterken en ik blijf van mening dat er op 2 topkeepers (eredivisie gesproken) er zeker 6 gelijkwaardige zijn dus ik sla nog een ronde over en ga voor de rechtsbackpositie. Met Angelino opkomend van links wil ik ook een back die opkomt van rechts. En sowieso ??n van de revelaties van dit seizoen en misschien al te groot voor Zwolle: Kingsley Ehizibue

694

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen

Bovenaan