Eredivisie Draft

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, overdrijven is ook een vak. Svensson is een jaar jonger, heeft meer duels gespeeld op het hoogste niveau (Rosenborg, AZ) en veel meer goals en assists afgeleverd. Maar geen Ajax, dus minder.

Pascallovic

Well-known member
Ja, overdrijven is ook een vak. Svensson is een jaar jonger, heeft meer duels gespeeld op het hoogste niveau (Rosenborg, AZ) en veel meer goals en assists afgeleverd. Maar geen Ajax, dus minder.
Ik denk dat ze elkaar weinig ontlopen, dus lacherig doen als iemand de een boven de ander kiest, dat slaat pas nergens op. Volgens mij hebben beiden ook een totaal ander carriereverloop gehad qua positie en blessures. Dus hun carriere is ook nog eens niet 1 op 1 te vergelijken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goeie keus hoor, Svensson. Als Dumfries niet meer vrij was dan was hij mijn tweede optie. En Veltman is in de eredivisie ook gewoon prima.

Abubakari

Well-known member
Aangezien ik wel wat verdedigers kan gebruiken stonden Veltman en Svensson op de nominatie om mijn volgende speler te worden, maar die zijn dus al drafted in deze draft ronde. Toch ga ik mijn verdediging versterken. Met een overloper, hoewel dat eigenlijk tegen mijn principes is. Maar tot zijn blessure was het gewoon een degelijke verdediger en basisklant en ook vorig seizoen stond ie er meestal in. Hij wordt een ideale twaalfde man genoemd, maar voor de eredivisie is het ook een prima basisklant met scorend vermogen en bovendien iemand die niet vaak heel rare dingen doet. Nick Viergever, ik viergeef het je dat je naar PSV gaat, kom er maar bij.
nick-viergever-schalke-04-ajax-europa-league-20042017_za7twsl8vkm717q7a213boog6.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever

6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek

zwammy

Well-known member
Ondanks dat Abu mij een gouden tip geeft hou ik die nog even achter de hand en kies ik een andere. Zoals ik al aangaf denk ik dat het team best kan zonder PAF clubs en aangezien onder mij alleen maar mensen komen die al een keeper hebben hoef ik die ook nog niet te kiezen. Ik kies daarvoor een speler van mijn favo 2e club in Nederland. Laat gelijk zien hoe volwassen de NAC supporters zijn. Ik kies een speler die ik zowel centraal achterin kan zetten als centraal op het middenveld. 9 goals en 2 assists, prima statistieken voor een verdedigende middenvelder. Hier is meneer Rienstra

140817%20%20Ben%20Rienstra%20003.jpg

5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin

Pascallovic

Well-known member
Kan Rienstra ook centraal achterin? Heb echt een totaal ander beeld van deze speler. Voor de rest prima cijfers natuurlijk. Een aantal van mijn potenti?le laatste back zijn nu weg. Heb er nog wel een paar over gelukkig.

zwammy

Well-known member
Kan Rienstra ook centraal achterin? Heb echt een totaal ander beeld van deze speler. Voor de rest prima cijfers natuurlijk. Een aantal van mijn potenti?le laatste back zijn nu weg. Heb er nog wel een paar over gelukkig.

Toen straks nog een link gevonden dat hij zowel centraal achterin als middenveld kan spelen en speelt/ speelde, kan die nu niet meer terugvinden.

banshee

Member
Yes, hij is nog steeds niet gekozen! Dus is mijn volgende speler is ervoor het defensief middenveld. Van Ginkel staat voor hem; hij is de tweede spil op het veld... Ik kies Fredrik Midtsjo.

7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ga twee verdedigers pakken. De eerste is ??n van de twee veldspelers die nog geen seconde miste dit seizoen. Hij speelt altijd 'gewoon' goed en dat is een mooie eigenschap voor een centrale verdediger. Hij scoorde twee goals, maar voorkwam er veel meer. Gaat waarschijnlijk ook nog minimaal twee play-off duels spelen. Daniel H?egh!

Zwammy had natuurlijk gelijk, linksbacks zijn dun gezaaid en ik ben blij dat die van mij nog over is. Hij speelde 305 duels bij zijn club, is daar aanvoerder, is nog altijd pas 28 jaar en al jarenlang een vaste klant bij het VK League spel. Braminho van Polen!

resize.asp
25f64b952dc8ab33c518846f6b948017f35e52b4.jpg

7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie Draft

Hehe. Terwijl er gewoon nog een goede linksback niet is geselecteerd.

Bovenaan