Ik moet nu echt mijn middenveld gaan versterken. Veel kandidaten zijn al weg, maar er zijn nog wel een paar goeie spelers over. Een van hen is Bart Ramselaar. Typische moderne middenvelder met veel loopvermogen. Kan een goal maken, maar zichzelf ook wegcijferen in dienst van het elftal. Zijn vorige seizoen was uitstekend met veel goals en assists. Dit jaar is het op het oog wat minder, maar hij heeft toch 30 duels in de eredivisie gespeeld. Vooral in de tweede seizoenshelft heeft hij eigenlijk alles gespeeld. Dus al met al denk ik een hele goede speler aan mijn elftal te hebben toegevoegd.
1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas, Ramselaar
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen