Eredivisie Draft

Abubakari

Well-known member
Een rechtsback (die ook in het centrum uit de voeten kan) ontbreekt nog aan mijn team. Doe me dan ook maar ??n die geen penaltys nodig heeft om te scoren maar gewoon door mee naar voren te gaan meestal wel 4 of 5 goals per seizoen scoort. Onverzettelijk, afkomstig van een club die een prima seizoen kent, Mark van der Maarel van FC Utrecht is mijn rechtsback.

154353.jpg

Unregistere

Well-known member
Zie weer leuke keuzes voorbijkomen inderdaad. Nog steeds niet die speler die ik in gedachten heb, da's wel mooi hoor. Ben benieuwd, kan toch bijna niet dat niemand hem pakt. Maar nog wel dik dertig keuzes te gaan natuurlijk.

Pascallovic

Well-known member
Middenvelders zijn er zat. Kan er zo nog 6 opnoemen die je prima kunt kiezen, zonder dat iemand er gek van opkijkt.

Maasveld

Well-known member
Zie weer leuke keuzes voorbijkomen inderdaad. Nog steeds niet die speler die ik in gedachten heb, da's wel mooi hoor. Ben benieuwd, kan toch bijna niet dat niemand hem pakt. Maar nog wel dik dertig keuzes te gaan natuurlijk.
Ik heb zo'n flauw vermoeden wie je bedoelt.

PES5

Administrator
Forumleiding
Voor mij Ritsu Doan! Parel van Groningen. Nu even niet in de gelegenheid om verder te forummen, dus even snel via de telefoon.

Pascallovic

Well-known member
Nu die verschrikkelijke PES 1 van mijn kandidaten voor het elftal wegkaapt, moet ik kijken naar alternatieven en een eventuele aanpassing van mijn tactiek. Gelukkig heeft men een buitenspeler over het hoofd gezien. Misschien wel de revelatie van na de winterstop. Dit seizoen goed voor 7 doelpunten en 7 assists. Ik kies voor Oussama Idrissi.

EvdP-AZ-1564.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet, Idrissi
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson, Doan
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati, Viergever, V/d Maarel
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen, Rienstra, Ehizibue,
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin, Midtsjo, Ouwejan
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek, H?egh, van Polen

Bovenaan