Eredivisie Draft

Max

Administrator
Forumleiding
Dat een diehard PSV-erT allemaal Ajacieden selecteert. Die gokt echt op de stem van de Ajax sectie.

Pascallovic

Well-known member
Ik zie dat er weer logische keuzes gemaakt worden. Ik ga zelf verder met mijn verdediging. Heb nog verschillende opties in het spel, maar wil wel alvast een functionele back hebben op beiden vleugels inzetbaar is. Toevallig loopt er in Eindhoven zo iemand rond. Vaak beschimpt en belachelijk gemaakt, maar ondertussen heeft Sevilla er wel een paar miljoen voor geboden en heeft deze jongen al 5 assists gegeven. Ik kies voor de linksback van de landskampioen Joshua Brenet.

DFfTyi9W0AAAl7p.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet

4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek

Unregistere

Well-known member
Laat ik die topper op het middenveld dan maar kiezen. De beste speler van PEC, rijp voor de Bundesliga, PL of La Liga. De man die het spel versnelt, anderen beter laat spelen, draait op een dubbeltje en kan scoren en een mannetje uit kan spelen. De ideale verbindingsspeler is Ryan Thomas.

Stond wel op mijn lijstje bij goede middenvelders die nog vrij zijn. Maar is niet d? kanjer die ik bedoelde. Die zit er dus nog steeds in. Net als een prima rechtsback trouwens. Leuk spel! :duim:

Pascallovic

Well-known member
Stond wel op mijn lijstje bij goede middenvelders die nog vrij zijn. Maar is niet d? kanjer die ik bedoelde. Die zit er dus nog steeds in. Net als een prima rechtsback trouwens. Leuk spel! :duim:
Er zijn voor mijn gevoel nog heel veel prima middenvelders vrij. Heb er zo 6 in mijn hoofd zitten die er nog prima bij kunnen.

Unregistere

Well-known member
Had ik best gewild, maar het spel zat al heel snel vol. Maar ik zal niets meer zeggen en alleen reageren op gekozen spelers! :duim:

Abubakari

Well-known member
Van mij mag je best wat zeggen hoor, ook over nog niet gekozen spelers. Ik denk dat iedereen toch wel zijn eigen spelers in het hoofd heeft en dat de spelers die jij bedoelt ook wel al op de lijst staan.

Pascallovic

Well-known member
Van mij mag je best wat zeggen hoor, ook over nog niet gekozen spelers. Ik denk dat iedereen toch wel zijn eigen spelers in het hoofd heeft en dat de spelers die jij bedoelt ook wel al op de lijst staan.
Nou ja ik zou het wel jammer vinden als ik Kuwas in mijn hoofd had zitten, dat iemand een hint geeft dat er nog een hele goeie buitenspeler bij een club uit het rechterrijtje niet gekozen is en dat die vervolgens voor mijn neus zou worden weggekaapt. Er zitten nog genoeg spelers in waarvan ik hoop dat ze over het hoofd gezien worden, of in elk geval nog niet worden gekozen.

Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Eens. Geen namen noemen die nog niet gekozen zijn graag. Natuurlijk is het wel leuk om op de gekozen namen te reageren of na afloop nog wat namen te noemen. Er staan na deze draft nog meer drafts op de planning, dus dan kunnen jullie ook meedoen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga voor de beste back in de eredivisie volgens de statistieken van InStat.

Vooral zijn samenspel op de rechterflank met de steeds naar binnen komende Alireza Jahanbakhsh was misschien wel het belangrijkste wapen van de Alkmaarse ploeg, die een indrukwekkend seizoen beleeft.

InStat-Index 290
Jonas Svensson is een van die achterhoede-spelers die zelfs ver op de helft van de tegenstander vooruitverdedigen en de ruimtes klein maken voor de tegenstander. Hij sluit niet alleen aan bij de aanvallers, maar met zijn rushes en loopacties komt hij zelfs achter de defensie van de tegenpartij. Dat maakt zijn voorzetten ook gevaarlijk, die zijn vaak teruggetrokken en over de grond.

svenson_3525remocsoc.JPG

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount, Mokhtar, Veltman
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler, Ayoub, Kuwas
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena, Padt, Brenet
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek, Thomas, Svensson

5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek

Unregistere

Well-known member
Eens. Geen namen noemen die nog niet gekozen zijn graag. Natuurlijk is het wel leuk om op de gekozen namen te reageren of na afloop nog wat namen te noemen. Er staan na deze draft nog meer drafts op de planning, dus dan kunnen jullie ook meedoen.

Mooi!

En op zich noem ik verder geen namen en zijn de hints ook nog niet super duidelijk, aangezien de speler die ik bedoel nog altijd niet is gekozen. :p Maar ik zal me inhouden!!

Svensson trouwens een slimme keuze.

Pascallovic

Well-known member
Sowieso, Svensson laten lopen en dan Veltman kiezen, wtf :cab:
Ja, want die Svensson is zo'n geweldenaar in vergelijking met Veltman. Als speler van AZ ligt de lat aan de hand waarvan je beoordeeld wordt vele malen lager dan als speler van Ajax, PSV of Feyenoord.

Bovenaan