Eredivisie Draft

Pascallovic

Well-known member
Er ontstaan leuke teams hoor! Zal nog moeilijk worden om te stemmen.
Veel spelers zijn gewoon qua niveau redelijk vergelijkbaar. Zo'n Sol, Johnson, L. de Jong en Weghorst. Het ontloopt elkaar niks. Qua middenveld zal het elkaar ook niet veel ontlopen. Het gaat echt een smaak kwestie worden.

PES5

Administrator
Forumleiding
En de samenhang plus onderbouwing natuurlijk. Daar kijk ik zelf zeker naar bij de beoordeling van andere teams.

Pascallovic

Well-known member
Gij het zeker niet het talent van het jaar in uw team :duim:

Ach iemand met Guusje Til in zijn team valt bij mij als eerste af. Dat vind ik nou een 13 in een dozijn speler. Kun je inderdaad net zo goed van der Streek neerzetten zoals Satyr doet.

banshee

Member
Het is tijd om mijn verdediging op te gaan bouwen.
Goh, wat moeilijk om een paar goede verdedigers te vinden zeg. De Ligt is buitencategorie, net als Arias... maar daarna komen er gewoon een stuk of 10 die in dezelfde categorie zitten, zoals Van Beek, Schwaab, Dumfries en Haps. Iemand die niet misstaat in dat lijstje is mijn 26 jarige verdediger.

Met zijn eeuwige lach, zijn grappige mix van Frans, Engels en Nederlands en zijn ongepolijste spel is hij een cultspeler geworden. Op voetbalgebied kun je inderdaad nog wat op deze centrale verdediger van kampioen PSV aanmerken. Desondanks speelde hij dit seizoen nagenoeg iedere minuut en is hij met zijn positieve inslag en zijn werklust een voorbeeld voor de rest.

Ik kies voor Nicolas Isimat-Mirin

g4ndz5t24zr75mav-640x480-9fd3m4cq.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek.
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong, Isimat-Mirin
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek

zwammy

Well-known member
Ik ben van mening dat er best een elftal opgebouwd kan worden met talenten en spelers buiten de traditionele top 3, dat ga ik dan dus ook proberen. Nu is het weer tijd voor de verdediging. De linksback ligt al vast en nu ga ik voor de rots in de branding centraal. 3 goals dit seizoen en een bult ervaring om het achterin bij elkaar te houden. Good old:

Willem Janssen

Keu20170722129.jpg

5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen

banshee

Member
Isimat na training met tennisballen al 17 duels op scherp: 'We lieten ons niet provoceren'
Voor Nicolas Isimat-Mirin is het seizoen een spel van verdedigen ?n beheersing geworden. Al zeventien duels achtereen staat hij op scherp en hij zou tegen AZ bij een volgende gele prent geschorst zijn geweest voor de topper met Ajax.

Eerder dit seizoen kreeg Isimat veel kritiek na getrek aan tegenstanders. Het leidde zelfs tot strafschoppen, maar het is de Fransman gelukt om een schorsing te vermijden. ,Hij werkte bij de training met tennisballen om zich meer bewust te worden van zijn bewegingspatroon in duels. ,Je moet er toch elke keer rekening mee houden dat je geschorst kunt worden en ook vanavond heb ik dat geprobeerd. Het is gelukt en dat was niet altijd makkelijk, want Wout Weghorst deed er in het vuur van de strijd alles aan om ons te ontregelen. We zijn niet van slag geraakt na de 2-0 en ook niet op provocaties ingegaan", zei Isimat na de 2-3 zege van PSV op AZ.

Pascallovic

Well-known member
Isimat na training met tennisballen al 17 duels op scherp: 'We lieten ons niet provoceren'
Voor Nicolas Isimat-Mirin is het seizoen een spel van verdedigen ?n beheersing geworden. Al zeventien duels achtereen staat hij op scherp en hij zou tegen AZ bij een volgende gele prent geschorst zijn geweest voor de topper met Ajax.

Eerder dit seizoen kreeg Isimat veel kritiek na getrek aan tegenstanders. Het leidde zelfs tot strafschoppen, maar het is de Fransman gelukt om een schorsing te vermijden. ,Hij werkte bij de training met tennisballen om zich meer bewust te worden van zijn bewegingspatroon in duels. ,Je moet er toch elke keer rekening mee houden dat je geschorst kunt worden en ook vanavond heb ik dat geprobeerd. Het is gelukt en dat was niet altijd makkelijk, want Wout Weghorst deed er in het vuur van de strijd alles aan om ons te ontregelen. We zijn niet van slag geraakt na de 2-0 en ook niet op provocaties ingegaan", zei Isimat na de 2-3 zege van PSV op AZ.
Hij veroorzaakt nu inderdaad alleen nog maar strafschoppen zonder dat ie een kaart krijgt, zoals afgelopen zondag.

Abubakari

Well-known member
Voeg ik er nog eentje toe aan het middenveld, voordat ie straks weg is. Hij staat niet voor niks in de top 10 van MVP en is uit die top 10 als enige nog niet gekozen.
Abdenasser El Khayati. 8 goals, 10 assists, gave traptechniek, veel balgevoel, oog voor zijn medespelers, mist nooit een penalty en heeft het in zich om hogerop te komen.

1955778_Editorial.jpg

5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra, El Khayati
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen, W. Janssen

Als Weghorst voor m'n neus was weggekaapt, had ik 'm gekozen, nog boven Sol.
Johnsen scoort weliswaar 1x vaker maar geeft geen enkele assist. Dan kies ik liever een spits die ook (4) assists kan geven en daarnaast ook nog eens bijna net zo vaak scoort.

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er is nog een fantastische middenvelder beschikbaar, dus als je slim kiest, is het minder pijnlijk dat je El Khayati nu mist.

Die Abu, top hoor!

Ik heb er nog wel een paar op m'n shortlist staan. Moet zo even strategisch gaan kiezen.

Bovenaan