Eredivisie Draft

Jamel

Administrator
Forumleiding
Scheisse. Dat was mijn volgende geweest. Netjes Jamel.

Dank. Was ook wel een beetje verbaasd dat hij zo diep in het spel nog beschikbaar was. Wilde hem eigenlijk de vorige ronde al kiezen, maar blij dat ik nog een rondje gewacht heb.

Unregistere

Well-known member
Leuk. Dan heb je er ook ??n die bij opstootjes heel boos kan kijken, altijd handig! En je team weer 50% Rotterdams nu. :duim:

Ben wel benieuwd wie al die toppers die nog beschikbaar zijn gaat oppikken, da's toch wel het mooie van dit spel.

Maasveld

Well-known member
Linksbacks zijn schaars, dus selecteer ik er maar gauw eentje. Draaide vorig jaar een prima seizoen waarmee hij een transfer naar Feyenoord verdiende. Hij begon hier wat stroefjes, maar herstelde zich goed. Snel en aanvallend ingesteld, een echte moderne back dus. Ik heb het natuurlijk over Ridgeciano Hapsie

je-8528053.jpg

Gaan we weer over naar het middenveld. Een technische man is natuurlijk nooit mis. Viel voor de winter al op met enkele goede invalbeurten waarmee hij definitief een basisplaats afdwong. Technisch sterk, goede trap, een frivole aanvallende middenvelder. Werd vorig jaar Europees kampioen -19 met zijn land en verkozen in het elftal van het toernooi. Gehuurd van Chelsea en begeerd door de Nederlandse top. Ik heb er bergen werk voor moeten zetten, maar hij is binnen: Mason Mount

16735653510935.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek, Haps, Mount

2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
In de eredivisie is de verdediging duidelijk de achilleshiel. Bij vrijwel iedere club wordt er wel geklaagd over hoe makkelijk de tegengoals worden weggegeven. En ook bij de topclubs zie je regelmatig zelfs de meest ervaren verdedigers schutteren. Gelukkig breekt er nog steeds af en toe een groeibriljantje door. En nu blijkt dat ik de mogelijkheid heb om ??n van de grootste verdedigende talenten nog te kiezen voor mijn elftal. Philippe Sandler staat bekend als een zeer complete verdediger. Naast het feit dat hij fysiek sterk is en in de duels met de spitsen absoluut zijn mannetje staat, is hij ook nog eens behoorlijk snel en voetballend/opbouwend zeer goed. Hij doet me denken aan een jonge Virgil van Dijk. Niet voor niets is hij gekocht door de City groep en is Guardiola onder de indruk van hem. Kleine kans dat hij zich daadwerkelijk op termijn bij City zelf in de basis gaat spelen. Maar hij heeft absoluut de potentie om binnen een paar jaar bij een goede Premier League club basisspeler te worden. Maar voor nu ben ik blij dat ik hem in mijn elftal heb kunnen zetten!

330190.jpg

2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries, Sandler

3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia

Pascallovic

Well-known member
Ik ga maar eens verder kijken naar mijn middenveld. Dan zie je dat er nog een kuitenbijtertje met scorend vermogen vrij is. Hij heeft zich echt ontwikkeld dit jaar en gaat een mooie stap naar het buitenland maken. Oranje lonkt ook voor hem, al dan niet als linksback in een 5-3-2 systeem. Bij mij komt ie gewoon op het middenveld terecht. Zijn naam: Tonny Vilhena.

copyright-proshots-967527-756x422.jpg

3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia, Vilhena

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja goede keuze. Ook zo'n speler waarvan ik het al vreemd vond dat hij nog niet gekozen was.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb nog 4 middenvelders op de wanted lijst staan en er zijn er nog vier voor me. Ik hoop dat er ??n overblijft ;)

Unregistere

Well-known member
Zelfs als dat niet zo is, zijn er nog wel genoeg pareltjes hoor. Mooie keuzes weer, die laatste vier. :duim:

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga verder vanuit de as en kies mijn leider achterin. Sven van Beek kwam, zag en overwon dit jaar. Liet zien dat hij de CL aankon, met wisselende kompanen kon spelen en was bovenal topfit. Sven combineert snelheid met een goede tackle en rust aan de bal. Sven van Beek is my defence man.

Sven-van-Beek.jpg

4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert, Van Beek.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Jens+Toornstra+Feyenoord+v+Manchester+United+7k4mo4WLcC5l.jpg

Jens Toornstra, 8 goals, 10 assists en qua speeltijd vierde op de lijst van Feyenoorders achter Jones, Vilenha en El Ahmadi. Scoort vooral thuis, maar dat mag de pret niet drukken.

5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol, Toornstra

zwammy

Well-known member
Ik heb natuurlijk nog iemand nodig die de ballen van Angelino en Linssen binnentikt, en nu blijkt zelfs dat de nieuwe topscoorder van Nederland nog niet gekozen is. Wat een geluk voor de zwamster. Is het de nieuwe Vleminckx of is het meer dan een one year fly? Smaakmaker uit Den Haag:

05a3df49bfa137e8fa1917a07f8e35a2_w780.jpg

6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak, Johnsen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Goeie Zwam. Als Weghorst voor m'n neus was weggekaapt, had ik 'm gekozen, nog boven Sol.

banshee

Member
Geliefd, gehaat, bezongen, uitgejoeld, love him, hate him...

Ik weet niet of jullie m'n elftal gaan haten vanwege deze speler, of dat jullie gaan inzien dat hij in mijn selectie hoort.... Bergwijn, Pereiro, Van Ginkel en deze speler zorgden dit seizoen samen voor 45 doelpunten en 30 assists. Hij maakt mijn aanval echt helemaal af !

Ik kies voor Luuk de Jong !

cp_31358355335.jpg

7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ga mijn centrale middenveld invullen. Ik heb al een aanvallende middenvelder, ik zet er twee spelers bij die wat meer controle hebben, maar ook een goaltje + assist meepikken. De ??n wat meer dan de ander.

Landskampioen, stofzuiger, basisspeler en sinds vorig weekend in het bezit van een kanonskogel in de benen: Jorrit Hendrix!
Tien goals, zes assists, en zonder problemen de stap van Jupiler League naar Eredivisie gemaakt. De vraag is, welke grote club pikt hem op? Sander van de Streek!

600

SanderFCUtrechtheader.jpg

7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro, L. de Jong
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad, Hendrix, v/d Streek,

Bovenaan