Eredivisie Draft

PES5

Administrator
Forumleiding
Boeiend. We pakken de draad nu weer op. Abu is een gewaardeerd lid en doet dus gewoon mee. Frenkie de Jong it is en zwammy opschieten hugodver!

zwammy

Well-known member
Ik ga er van uit dat ik nog wel een ronde kan overslaan voordat ik bij de keepers uitkom dus ik ga voor de smaakmaker van de uitblinker van de eerste competitiehelft. Bekend en berucht om zijn afstandsschoten en scoren tegen NAC, dan kende wel. Mustafa Saymak van Zwolle is de volgende.

193576.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi
5: Abubakari: Alireza Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol
6: zwammy: Angelino, Til, Linssen, Saymak
7: Banshee: Van Ginkel, Onano, Bergwijn, Pereiro
8: Satyr: Zoet, Arias, Weghorst, Labyad

Laatst bewerkt door een moderator:

Abubakari

Well-known member
Kies ik een spits die zelfs bij Willem II in de top van de schutterslijst terecht komt, neusje voor de goal, goeie techniek. Fran Sol!

Sol.jpg

Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Fantastisch dat h?t talent op de Nederlandse velden nog niet gekozen is. Hij speelde een Duits international uit de basis. Kan van beide flanken komen en maakte zijn debuut in Oranje. Topclubs lonken naar zijn komst, want iemand metzijn kwaliteiten gaat de komende jaren de harten van heel voetbalminnend Europa veroveren. Justin Kluivert completeert mijn voorhoede.

763

3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis
4: PES5: Lozano, Jorgensen, El Ahmadi, Kluivert
5: Abubakari: Jahanbakhsh, Bizot, F de Jong, Sol

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
De man van 160 miljoen gaat aan mijn neus voorbij. Dan ga ik verder bouwen aan de as van mijn elftal. Ik zoek een degelijke verdediger die naast Schwaab kan opereren. Veel goede verdedigers die onomstreden zijn zie ik niet in de Eredivisie, dus dan kun je beter daar alvast toeslaan. Dan zie je plotseling dat de betrouwbare aanvoerder van Vitesse nog vrij is. Doet geen gekke dingen, altijd minimaal een 6 op het score formulier. Dan is de keuze snel gemaakt. Guram Kashia is mijn keuze.

79463.jpg

3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia

zwammy

Well-known member
Gewoon een goede keuze, laat die hippie maar zeveren met zn zoet en vd Lely dadelijk.

Maasveld

Well-known member
Laat ik het zo zeggen, in de VK League moet ik elke wedstrijd van Vitesse gaan uitrekenen hoeveel punten Kashia heeft, omdat hij in minuut 65 tot 80 er vaak uitgaat.
7 keer gewisseld maar liefst, waaronder 1 keer in de 1ste helft vanwege een blessure.

banshee

Member
Ik pak even de borrelnootjes en de cola....

Deze discussie is beter dan een doorsnee serie op een doordeweekse avond :)

Abubakari

Well-known member
Ach, wat weet die Hippie nou? Kashia maakte deel uit van het schier onverslaanbare Ajacied'69 in de VK League, tot de finale in de tweede seizoenshelft verloren werd grossierend in titels, finales en prijzen, dan kun je wat hoor. Dus laat die Satyr nou maar lullen. Weet hij veel.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Even vanaf mijn telefoon om de snelheid erin te houden. Foto volgt vanavond.

In het hedendaagse voetbal zijn backs ontzettend belangrijk. Ze moeten kunnen aanvallen en kunnen verdedigen. Een moderne back moet snel zijn, fysiek sterk, beschikken over veel loopvermogen, een goede voorzet en positioneel sterk zijn. Een hele lijst en als ik dan in de eredivisie kijk dan zie ik vooral gemaakte backs en prutsers. Iemand die in mijn ogen de middelmaat ontstijgt is Denzel Dumfries. Ik denk dat hij beschikt over alle eerder genoemde kwaliteiten. Met 3 goals en 7 assists is hij voor een verdediger vaak bij goals betrokken. En met zijn fysiek en snelheid maakt hij elke linksbuiten het leven zuur.

resize.asp

2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico, Dumfries
3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab, Berghuis, Kashia

Laatst bewerkt:
Bovenaan