Afgelopen vrijdag hebben we wel kunnen zien hoe dramatisch het verdedigend is gesteld met Nedeland. Daarom zal ik maar vlug twee spelers kiezen die wel een goed seizoen hebben gedraaid. De eerste kende een stormachtig begin van zijn carri?re, belandde daarna in een dip, maar kroop daar dit seizoen ontzettend goed uit. Verdedigend degelijk met af en toe nog een slippertje, aanvallend ijzersterk. Met name zijn traptechniek is fenomenaal. Ik heb het natuurlijk over Jetro Willems.
De tweede speler heeft ook nog een hele carriere voor zich. Hij begon zeer matig aan het seizoen, maar groeide later uit dat de beste stopper van de competitie. Het oogt allemaal niet bepaald, maar hij is ijzersterk in de duels. Daarnaast heeft hij een prima lange bal in de benen. Tactisch kan hij nog wat leren, maar daar is ie nog jong voor. Mijn voorstopper is Sven van Beek
1: Fr-keff: Clasie
2: Giallo: Depay
3: PES5: Guardado
4: Banshee: Cillissen
5: Fortuna1987: L. de Jong
6: Shayman: Wijnaldum
7: Satyr: Uth
8: Maasveld: Willems, van Beek
De tweede speler heeft ook nog een hele carriere voor zich. Hij begon zeer matig aan het seizoen, maar groeide later uit dat de beste stopper van de competitie. Het oogt allemaal niet bepaald, maar hij is ijzersterk in de duels. Daarnaast heeft hij een prima lange bal in de benen. Tactisch kan hij nog wat leren, maar daar is ie nog jong voor. Mijn voorstopper is Sven van Beek
1: Fr-keff: Clasie
2: Giallo: Depay
3: PES5: Guardado
4: Banshee: Cillissen
5: Fortuna1987: L. de Jong
6: Shayman: Wijnaldum
7: Satyr: Uth
8: Maasveld: Willems, van Beek
Laatst bewerkt: