Eredivisie Draft 2014/2015

PES5

Administrator
Forumleiding
Top! Dan hebben we 8 man en kunnen we los.

PES5
Jamel
Maasveld
fortuna1987
banshee
fr-keff
Shayman
Giallo


Je mag dus zelf een formatie kiezen en maakt niet uit van welke club een speler is, als ie maar in de eredivisie actief was afgelopen seizoen.

Graag even een PB naar de volgende. Zo houden we de vaart erin.
Ik zal nu eerst strookjes maken en loten voor de volgorde.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Oke, daar gaan we:

1: Fr-keff
2: Giallo
3: PES5
4: Banshee
5: Fortuna1987
6: Shayman
7: Jamel
8: Maasveld
 

fr-keff

Active member
Sorry voor mijn late reactie.

Uiteraard is de eerste keuze altijd lastig maar ik kies voor de kleine grote baas op het middenveld. In mijn ogen de beste speler die afgelopen seizoen op de Nederlandse velden rond liep, Jordy Clasie!

jordy_clasie4.jpg
 

Shayman

New member
Gaat lekker snel zo en dan is het nu nog maar weekend wanneer de meesten wel tijd hebben. Ik heb stront sneller door een trechter zien gaan...
 
G

Gast

Guest
Nou dan ga ik echt voor de beste voetballer van de Eredivisie afgelopen seizoen. Memphis Depay!

media_xll_1806294.jpg
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik begin met mijn middenrif. Heb ik gelijk ervaring en kwaliteit. Andres Guardado wordt mijn patron op het middenveld.

425.jpg





1: Fr-keff: Clasie
2: Giallo: Depay
3: PES5: Guardado
4: Banshee
5: Fortuna1987
6: Shayman
7: Jamel
8: Maasveld
 

banshee

Member
jasper-cillessen.jpg


Tja, de keuze voor mij is niet moeilijk. Ik kies veruit de beste keeper van de eredivisie. Dat hij een belabberde verdediging voor zich had dit seizoen is niet zijn schuld, maar hij is gewoon de beste van de eredivisie. En niet alleen van de eredivisie, maar ook van Nederland. Ik kies voor onze international: Jasper Cillessen.

1: Fr-keff: Clasie
2: Giallo: Depay
3: PES5: Guardado
4: Banshee: Cillissen
5: Fortuna1987
6: Shayman
7: Jamel
8: Maasveld
 

fortuna1987

Well-known member
eerste-treffer-luuk-jong-psv-hertha-bsc.jpg


Mooi, de meest waardevolle speler obv doelpunten en assists is nog over. Na een mislukt buitenlands avontuur laat Luuk de Jong zien een absolute topper te zijn in de eredivisie. Hij wordt de aanvalsleider in mijn team.

1: Fr-keff: Clasie
2: Giallo: Depay
3: PES5: Guardado
4: Banshee: Cillissen
5: Fortuna1987: L. de Jong
6: Shayman
7: Jamel
8: Maasveld
 

Shayman

New member
Om de gang erin te houden volgt foto later maar ik ga uiteraard voor het cement tussen middenveld en aanval van PSV. Misschien te klein voor het top tafellaken maar ook te groot voor de eredivisie zakdoek.

1: Fr-keff: Clasie
2: Giallo: Depay
3: PES5: Guardado
4: Banshee: Cillissen
5: Fortuna1987: L. de Jong
6: Shayman: Wijnaldum
7: Jamel
8: Maasveld
 

banshee

Member
Wat is gebeurd met ?

Jamel.

Hij heeft op de 5e voor het laatst iets gepost.
Hoe lang geven we hem de tijd?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als Jamel voor 17.08 vandaag niet gereageerd heeft, mag Maasveld twee spelers kiezen en daarna Shayman. Dan zien we wel wanneer Jamel invoegt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jamel was gisteren nog online zie ik net, maar reageert verder nergens. Dan ga ik maar verder, oke?

Ik kies natuurlijk voor degene die betrokken is bij 31 doelpunten (20 goals, 11 assists) en hard op weg is naar de Bundesliga: Mark Uth

sc-heerenveen-in-eigen-huis-sterk-fc-utrecht.jpg
 
Bovenaan