Eredivisie 2019/2020 - Speelronde 1

RickPSV

Active member
Ok?, dat ze die Japanner moesten aanpakken daar ben ik t mee eens. Maar een keeper moet deze bal wel hebben? Zoet dook er niet eens vol naartoe... Hup, Ruiter erin.

erka

Well-known member
Maar even serieus, van dit hele PSV klopt toch helemaal niks? Althans voor het niveau wat PSV nastreeft (2e of 1e). Het ziet er niet uit.

JMD

Well-known member
Maar even serieus, van dit hele PSV klopt toch helemaal niks? Althans voor het niveau wat PSV nastreeft (2e of 1e). Het ziet er niet uit.

Klopt. Sinds januari gaat het in een dalende lijn naar beneden.

Nu Bergwijn weer op 10 en Pereiro naar rechts. Van Bommel weet het echt niet meer...

RickPSV

Active member
Wat is Van Bommel nu weer aan het doen?? Bergwijn weer op 10 zetten en Pereiro rechtsbuiten?

JMD

Well-known member
Dit wordt voor PSV een seizoen zoals in 1998/1999.
Of 2013-2014. In 1998-1999 hadden we nog Nilis en Van Nistelrooij voorin die er samen bijna 60 inschoten ofzo.

Ook weer zo'n veel te hoge en harde vrije trap... Dat was tegen Basel ook steeds zo...

JMD

Well-known member
Wat is Van Bommel nu weer aan het doen?? Bergwijn weer op 10 zetten en Pereiro rechtsbuiten?

Na afloop zal hij wel zeggen dat het een logische zet was en dat ze alleen door pech verloren. Maar een blinde ziet dat dit helemaal fout gaat. Donderdag verliezen bij die Noren en het Europese seizoen is al weer klaar.

RickPSV

Active member
Na afloop zal hij wel zeggen dat het een logische zet was en dat ze alleen door pech verloren. Maar een blinde ziet dat dit helemaal fout gaat. Donderdag verliezen bij die Noren en het Europese seizoen is al weer klaar.

Ik ben hier ook echt zo klaar mee. Van Bommel is gewoonweg niet de geschikte coach voor PSV, zover is het al duidelijk voor mij.
En Zoet mag terug naar RKC, weliswaar als 2e doelman want die Vaessen is nog beter op dit moment.

JMD

Well-known member
Ik ben hier ook echt zo klaar mee. Van Bommel is gewoonweg niet de geschikte coach voor PSV, zover is het al duidelijk voor mij.
Vooral zijn continue onzin die hij praat over dat PSV steeds beter gaat spelen of goed speelt terwijl iedereen ziet dat het echt niks is.

Dat het nu lastig is doordat je direct met die CL-duels zat en steeds om de 4 dagen speelt en dus weinig kan trainen en inslijpen, oke. Maar vorig seizoen speelde je vanaf januari maar 1x per week, tijd zat om te trainen en het werd steeds slechter.

RickPSV

Active member
Vooral zijn continue onzin die hij praat over dat PSV steeds beter gaat spelen of goed speelt terwijl iedereen ziet dat het echt niks is.

Dat het nu lastig is doordat je direct met die CL-duels zat en steeds om de 4 dagen speelt en dus weinig kan trainen en inslijpen, oke. Maar vorig seizoen speelde je vanaf januari maar 1x per week, tijd zat om te trainen en het werd steeds slechter.

Inderdaad, en die Zoet tja... daar hoef ik geen woorden aan vuil te maken eigenlijk.

stc

Well-known member
Ik vraag me af wat de rol van van Marwijk is bij PSV. Zou hij van Bommel niet wijzen op de fouten die hij maakt?

JMD

Well-known member
Malen is stijf rechts blijkbaar, kapt steeds naar rechts. Tegen die tijd heeft Twente alweer 2 verdedigers in de baan van het schot staan...

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me af wat de rol van van Marwijk is bij PSV. Zou hij van Bommel niet wijzen op de fouten die hij maakt?
Is van Marwijk niet gewoon het klankbord van Mark? Als Mark dan iets wil bespreken, dan zal ie vast contact opnemen, maar ik verwacht niet dat Bert zo maar even uit zichzelf gaat roepen wat er anders moet.

Is dit overigens ook niet gewoon een materiaalkwestie? Ik bedoel Dumfries-Sainsbury-Viergever-Sadilek. Dan wordt het voor elke PSV-trainer problematisch. 5 vleugelaanvallers beschikbaar en geen spitsen. Dan hebben die 5 vleugelaanvallers ook eens allemaal een voorkeur om op links te spelen.

JMD

Well-known member
PSV lijkt wel een breiclub van oudere dames... Als er dan eens een kans is gaan we net zo vaak de bal overspelen dat de kans helemaal weg is.

Bovenaan