JFK
Well-known member
Jullie gaan morgen onderuit tegen Sparta!
AZ wordt dus kampioen dit jaar.
Godver
Jullie gaan morgen onderuit tegen Sparta!
AZ wordt dus kampioen dit jaar.
Het kan erger. Straks eindigt die schaal in Enschede.Godver
Het kan erger. Straks eindigt die schaal in Enschede.
Hahahahahahahaha. Ugh. Gadver. Dan steek ik persoonlijk dat hele stadion in de fik.
Ok?, dat ze die Japanner moesten aanpakken daar ben ik t mee eens. Maar een keeper moet deze bal wel hebben? Zoet dook er niet eens vol naartoe... Hup, Ruiter erin.
Unnerstall....
Maar even serieus, van dit hele PSV klopt toch helemaal niks? Althans voor het niveau wat PSV nastreeft (2e of 1e). Het ziet er niet uit.
Of 2013-2014. In 1998-1999 hadden we nog Nilis en Van Nistelrooij voorin die er samen bijna 60 inschoten ofzo.Dit wordt voor PSV een seizoen zoals in 1998/1999.
Wat is Van Bommel nu weer aan het doen?? Bergwijn weer op 10 zetten en Pereiro rechtsbuiten?
Na afloop zal hij wel zeggen dat het een logische zet was en dat ze alleen door pech verloren. Maar een blinde ziet dat dit helemaal fout gaat. Donderdag verliezen bij die Noren en het Europese seizoen is al weer klaar.
Vooral zijn continue onzin die hij praat over dat PSV steeds beter gaat spelen of goed speelt terwijl iedereen ziet dat het echt niks is.Ik ben hier ook echt zo klaar mee. Van Bommel is gewoonweg niet de geschikte coach voor PSV, zover is het al duidelijk voor mij.
Vooral zijn continue onzin die hij praat over dat PSV steeds beter gaat spelen of goed speelt terwijl iedereen ziet dat het echt niks is.
Dat het nu lastig is doordat je direct met die CL-duels zat en steeds om de 4 dagen speelt en dus weinig kan trainen en inslijpen, oke. Maar vorig seizoen speelde je vanaf januari maar 1x per week, tijd zat om te trainen en het werd steeds slechter.
Is van Marwijk niet gewoon het klankbord van Mark? Als Mark dan iets wil bespreken, dan zal ie vast contact opnemen, maar ik verwacht niet dat Bert zo maar even uit zichzelf gaat roepen wat er anders moet.Ik vraag me af wat de rol van van Marwijk is bij PSV. Zou hij van Bommel niet wijzen op de fouten die hij maakt?