Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
Goed gedaan, lekker wat extra rust pakken in de titelrace
Tegen PSV was het vorige maand logisch, ze waren al zeker, en zouden minstens 2e worden. Plek 1 of 2 maakt in het vervolg geen moer uit, de top 2 ontloopt elkaar tot de finale. Maar vandaag, waarom geef je in hemelsnaam 10 spelers rust en neemt er ook niet eens een paar mee 'voor het geval dat'...
Eigen schuld dikke bult. Beetje zoals PSV vroeger in de beker speelde, waardoor we verloren van Roda, RKC, Sparta enz.
(Maar volgens Slot zal de loting wel te moeilijk zijn geweest, of de bal te zacht, het veld te slecht, het weer te koud of de scheidsrechter gaf niet 3 penalty's...)

En als je dan toch wilt kiezen, waarom dan in de FA Cup met een C-team en niet afgelopen donderdag in de League Cup. Als er 1 prijs nog onbelangrijker is in Engeland dan elke andere is het die prijs...

JMD

Well-known member
Begin 2e helft zat ik nog te denken: zal ik eens wat geld zetten op Plymouth vandaag, want Liverpool bakt er niks van. Winst stond toen op meer dan 9 euro voor elke ingezette euro...

JMD

Well-known member
Als Spurs zo meteen verliest is van de 'Big 6' alleen nog Man City en Man United over.

JMD

Well-known member
Spurs stond binnen de minuut al 1-0 achter op Villa Park en zojuist wordt het 2-0. Als het zo doorgaat weer een prijs weg voor Mr. 'ik win altijd een prijs in mijn 2e seizoen'...

JMD

Well-known member
En bij de start van de blessuretijd maakt Spurs de 2-1, terwijl Villa al kansen op 3-0 heeft gekregen.

Mooie voorzet en dito afmaking.

JMD

Well-known member
Plymouth mag als beloning voor het verslaan van Liverpool op bezoek bij Man City
Man United ontvangt Fulham

Overige duels:
Bournemouth - Wolves
Aston Villa - Cardiff
Crystal Palace - Millwall
Newcastle - Brighton
Preston - Burnley
Exeter/Forest - Ipswich

JMD

Well-known member
Ook wel een lekkere 'schijt aan de UEFA' van de FA, gewoon een regulier FA-Cuppotje (dus geen inhaal/replay oid) plannen tijdens de CL. :p

Joost

Well-known member
We krijgen 10 minuten extra. Die zouden nu om zijn, maar vanwege een botsing tussen spits en keeper ligt het nu al sinds de 90e minuut stil.

ALenstra

Well-known member
Komend weekend weer FA Cup voetbal. De BBC toont zaterdag om 13.15 Crystal Palace-Millwall en op zondag Manchester United-Fulham om 17.30, beide wedstrijden op BBC One.

Bovenaan