Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
En als je dan eindelijk de bal hebt als Liverpool krijg je de bal niet eens over de middellijn...
Echt zwak duel van Liverpool vandaag, Slot gaat zijn 3e van 4 gecoachte finales verliezen.
En Howe wordt de eerste Engelse coach die een prijs wint op het hoogste Engelse niveau sinds Redknapp lang geleden...

JMD

Well-known member
Zonder titel begint het toch wat teleurstellend seizoen te worden voor Liverpool.
Het lijkt wat dat betreft wel op vorig jaar, toen zat Liveprool in maart ook nog overal in, wonnen ze nog wel de League Cup, maar daarna niks meer.
Normaal gesproken wordt de PL geen probleem, maar als dat nog fout loopt kan je toch eigenlijk spreken van een teleurstellend seizoen. En sowieso kan je zeggen dat het in de bekers een niet sterk seizoen was, eruit in de 1/8 finales CL, eruit in de 4e ronde FA Cup tegen Portsmouth, finale in de minste van de bekers...

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zeer verdiend voor Newcastle. Ik ben aanstaande donderdag in die stad. Ik vermoed dat ze dan nog dronken zijn.

• Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Ik zag vanochtend nog Newcastle United fans in Luton. Een aantal verbleef in het hotel in Luton waar ik ook zat.

Batigoal

Well-known member
Zonder titel begint het toch wat teleurstellend seizoen te worden voor Liverpool.
Kampioen worden ze wel met zo'n voorsprong en falende concurrentie. En dat is een mooie titel. Alleen zullen ze wel een zure smaak overhouden aan deze week. Toch twee reeële kansen op prijzen verspelen.

JMD

Well-known member
Kampioen worden ze wel met zo'n voorsprong en falende concurrentie. En dat is een mooie titel. Alleen zullen ze wel een zure smaak overhouden aan deze week. Toch twee reeële kansen op prijzen verspelen.
Jep, en dat deden ze eerder ook al door bij Plymouth met een C-team op te komen dagen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Eddie Howe is overigens de eerste Engelse manager/hoofdtrainer die een hoofdprijs wint in Engeland sinds Harry Redknapp de FA Cup won met Portsmouth in 2008. Dat is bizar.

ALenstra

Well-known member
Straks Preston North End-Aston Villa op BBC One. De thuisclub moet reservedoelman David Cornell inzetten aangezien eerste doelman Freddie Woodman geblesseerd is. Desondanks toch maar hopen ope een stunt.

JMD

Well-known member
En ook de 4e wedstrijd levert een uitzege op: Manchester City kwam 1-0 achter (even ervoor had Haaland een strafschop gemist) bij Bournemouth, maar wint met 1-2.

In de halve finales is het Nottingham Forest - Manchester City en Crystal Palace - Aston Villa. Beide duels zijn op Wembley, dus thuisvoordeel komt niet verder dan de kleedkamer en wie als eerste op het affiche staat.

Bovenaan