Je hebt gelijk. Iets te veel met een half oog gekeken... Heb de hele middag (top)schaatsen zitten kijken, dus checkte net snel even de uitslagen.Ik heb op 5Live toch echt Brentford thuis horen verliezen van Plymouth Argyle.
Dat kan toch eigenlijk niet. Zet je als BBC het commentaar van BBC Radio Oxford onder een samenvatting in MotD. Wat een amateurisme.Ik zie nu de beelden van exeter, was zo te zien verdiend. En heerlijk met radiocommentaar.
Mwah, denk wel dat het lastig is als je negentien wedstrijden op een dag moet coveren dat het op een gegeven moment niet meer lukt qua commentaren. (Er waren zestien duels gisteren, maar er waren er drie afgelast, maar daar kan je met de planning niet van uitgaan natuurlijk)Dat kan toch eigenlijk niet. Zet je als BBC het commentaar van BBC Radio Oxford onder een samenvatting in MotD. Wat een amateurisme.
Sowieso vielen me een aantal flink lege stadions opMassive club Sunderland was ook weer volle bak
Veel van die duels hadden maar een heel korte samenvatting, waaronder Exeter, dan kun je toch echt wel een voice over iets laten vertellen.Mwah, denk wel dat het lastig is als je negentien wedstrijden op een dag moet coveren dat het op een gegeven moment niet meer lukt qua commentaren. (Er waren zestien duels gisteren, maar er waren er drie afgelast, maar daar kan je met de planning niet van uitgaan natuurlijk)
Volgens mij pas vanaf de kwartfinaleIs er geen VAR in de FA-cup?
Ah. ik zette de tv pas in de 2e helft aan. Ik had toen niks gemist blijkbaar.Volgens mij pas vanaf de kwartfinale
Vroeger mocht een keeper ook een terugspeelbal afkomstig van de voet van een eigen speler met de handen pakken.Veel van die duels hadden maar een heel korte samenvatting, waaronder Exeter, dan kun je toch echt wel een voice over iets laten vertellen.
Vroeger had je de Football League Show op zaterdagavond. Dan waren er 36 duels waarvan een deel lang en het grootste deel korte samenvattingen. Toen lukte het ze ook.