Eef de Kip
Well-known member
Yess!!
Mk dons - afc Wimbledon
Alfreton Town, heerlijk stadionnetje. Toen ik in 2012 10 dagen naar Engeland ging was het plan om op dag 1 in de avond Notts County te bezoeken voor een League Cupduel. Door de Olympische Spelen was de start van alle competities 1 week naar achter geschoven, en stond de EFL toe dat de Leaguecupduels ook naar het weekend ervoor mochten. Dat deed Notts County, daar kwam ik pas een dag of 4 voor vertrek achter, met hotel in Nottingham (spreekwoordelijk om de hoek van City Ground (en dus ook in de buurt van Meadow Lane)) al geregeld. Snel gekeken of er nog een ander duel in de buurt was die avond, dat was Alfreton Town tegen ik meen SOuthport. Wat een heerlijk duel (3-3) in een heerlijk stadionnetje.Notts County v Alfreton Town ook al. Alledrie zouden omgedraaid veel beter zijn.
Inderdaad een heerlijk stadionnetje. Ik ben er ook geweest. Toen ik in Derby woonde was het natuurlijk lekker dicht bij.Alfreton Town, heerlijk stadionnetje. Toen ik in 2012 10 dagen naar Engeland ging was het plan om op dag 1 in de avond Notts County te bezoeken voor een League Cupduel. Door de Olympische Spelen was de start van alle competities 1 week naar achter geschoven, en stond de EFL toe dat de Leaguecupduels ook naar het weekend ervoor mochten. Dat deed Notts County, daar kwam ik pas een dag of 4 voor vertrek achter, met hotel in Nottingham (spreekwoordelijk om de hoek van City Ground (en dus ook in de buurt van Meadow Lane)) al geregeld. Snel gekeken of er nog een ander duel in de buurt was die avond, dat was Alfreton Town tegen ik meen SOuthport. Wat een heerlijk duel (3-3) in een heerlijk stadionnetje.
Zeker.Inderdaad een heerlijk stadionnetje. Ik ben er ook geweest. Toen ik in Derby woonde was het natuurlijk lekker dicht bij.
Binnen een minuut na rust schiet Cody Gakpo de 0-1 binnen. Wat een knal.Bloedeloze 0-0 bij rust bij Brighton - Liverpool
En Arsenal 0-3 voor bij Preston. Spurs 2-1 voor tegen Man City, Chelsea 2-0 achter bij NewcastleManU 4-2 tegen Leicester.
Prima trainer hebben ze nu!ManU 4-2 tegen Leicester.
Maar daar is de 2-3...En voor het echt spannend wordt maakt liverpool de 1-3.