Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
Chelsea (0-2) en Spurs (2-1) voegen zich bij stadgenoot Arsenal in de 1/2 finale. Welke ploeg van buiten Londen gaat het kwartet compleet maken?
 

JMD

Well-known member
Minamino maakte de 3-3 en had de beslissende pingel, maar de lat. We gaan verder, 4-4
 

JMD

Well-known member
Maar Jota doet het wel nadat Leicester de 6e penalty mist...

Wat een line-up voor de 1/2 finale: Chelsea, Tottenham, Arsenal en Liverpool. Vanavond de loting, 1/2 finale in 2 duels, 1e duel over 2 weken.
 

Kielse Rat

Well-known member
Mooi bekerpotje, deed me denken aan die spectaculaire 5-5 tegen Arsenal vorig seizoen (of was dat twee seizoenen geleden?).
 

JMD

Well-known member
Mooi bekerpotje, deed me denken aan die spectaculaire 5-5 tegen Arsenal vorig seizoen (of was dat twee seizoenen geleden?).
2 seizoenen terug. Door die winst van Liverpool toen kwamen ze in de knoop met het WK Clubs (en stelden ze hun D-team op tegen Villa).
 

JMD

Well-known member
Arsenal - Liverpool
Chelsea - Spurs
Heenduel 4/5 januari, terugduel 11/12 januari
 

Batigoal

Well-known member
Wat een fantastische pot voetbal tussen Leicester en Liverpool. Heel fijn doelpunt ook van Maddison. Goeie speler vind ik dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De 3e en 4e ronde FA Cup gaan geen replay hebben. Dat is besloten om de grote hoeveelheid achterstallige competitieduels in te halen.
 

JMD

Well-known member
Arsenal - Liverpool van morgen is afgelast, teveel coronabesmettingen bij Liverpool. Duel verplaatst naar 20/1.
 

JMD

Well-known member
Inderdaad... Al was dat wel vorig seizoen. Het kan natuurlijk zijn dat er voor dit seizoen andere regels gelden
 

JMD

Well-known member
Geloof je het zelf?
Geen idee, ik heb de regels niet uitgeplozen. :)

Maar wat wel zo was, was dat vorig seizoen pas in september begon en de League Cup in het begin zo ongeveer om de 2 weken speelde, waardoor er geen mogelijkheid was tot inhalen...

En tuurlijk speelt mee dat dit 1 van de Big6 is en niet Leyton Orient, zo naief ben ik ook weer niet... ;)
 

JMD

Well-known member
Chelsea verslaat Tottenham met 2-0 in de 1e halve finale. Volgende week is aan de andere kant van Londen de return.
 

JMD

Well-known member
Newcastle verliest thuis van Cambridge (League One)...
Ook Kralinger gaat niet blij zijn, AFC Wimbledon verloor van Non League Boreham Wood met 2-0

Burnley verloor thuis van Huddersfield, dat in het Championship speelt

Everton staat na 5' al achter bj Hull...
 

JMD

Well-known member
O, en dan misschien nog wel de grootste stunt vergeten, het op het 6e niveau spelende Kidderminster Harriers verslaat Reading uit het Championship. Kidderminster was/is de laagst overgebleven ploeg.
 
Bovenaan