Engelse bekertoernooien

BlauwVinger

Well-known member
The Spireites away at Stamford Bridge...

R0z5tbD.jpg
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ziggo was echt waardeloos vandaag, eerst een commentator die 97 minuten lang Millwall uitsprak als millwoll en ook de klemtoon verkeerde legde. En Chelsea trad aan tegen een amateurploeg, aldus John van Vliet. National League is gewoon profvoetbal met dure auto's. 500/1000 pond per week is een gemiddelde.
 

Maasveld

Well-known member
Ziggo was echt waardeloos vandaag, eerst een commentator die 97 minuten lang Millwall uitsprak als millwoll en ook de klemtoon verkeerde legde. En Chelsea trad aan tegen een amateurploeg, aldus John van Vliet. National League is gewoon profvoetbal met dure auto's. 500/1000 pond per week is een gemiddelde.
Een beetje als Tweede Divisie dus.?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

SanMark.

Well-known member
Ziggo was echt waardeloos vandaag, eerst een commentator die 97 minuten lang Millwall uitsprak als millwoll en ook de klemtoon verkeerde legde. En Chelsea trad aan tegen een amateurploeg, aldus John van Vliet. National League is gewoon profvoetbal met dure auto's. 500/1000 pond per week is een gemiddelde.
Ten opzichte van de bedragen die Chelsea betaald zijn dat dus amateurs.
 

SanMark.

Well-known member
Ja, maar dat is niet wat hij zei.
Maar voor 500 pond in de week kun je ook geen dure auto kopen. ( nou ja na flink sparen misschien), zelfs met 1K in de week moet je nog wel wat opzij zetten wil je een 80K auto kunnen kopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ziggo was echt waardeloos vandaag, eerst een commentator die 97 minuten lang Millwall uitsprak als millwoll en ook de klemtoon verkeerde legde. En Chelsea trad aan tegen een amateurploeg, aldus John van Vliet. National League is gewoon profvoetbal met dure auto's. 500/1000 pond per week is een gemiddelde.
Millwall spreek je toch ook uit als Millwoll? Ik heb dat althans nooit anders gehoord, niet toen ik in Londen was, niet op de BBC, niet waar dan ook...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gisteren bij Final Score zeiden 'gewoon' Millwall. Die ziggo commentator sprak wall uit als het Nederlandse 'wol'
 

JMD

Well-known member
Gisteren bij Final Score zeiden 'gewoon' Millwall. Die ziggo commentator sprak wall uit als het Nederlandse 'wol'
Ik had er specifiek naar geluister op MOTD en die zeiden Millwol...
Zal dus denkelijk allebei mogen, zal wel een dialectiets zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Bij Preston North End staat Sepp van den Berg in de basis. Ze spelen uit tegen Cardiff City.
Straks op Ziggo Liverpool-Shrewsbury Town.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind 20K duur, maar dat terzijde.
Kijk en dat zie jij dus weer anders , verschil van inzicht net zoals de commentator met zijn amateurs.

Maar met 20k rij je niet in een dure auto. Zegt iemand die in een Polo rijd van circa de helft van dat geld.
 
Bovenaan