[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

Ska P 187

Well-known member
Ik vind het nog wel meevallen allemaal, dit gaat gewoon goed komen. Een goaltje en die dat hele stadion is stil. Dat vond Blind vroeger als speler heerlijk, en laten we er daar nu net nog eentje van in het veld hebben lopen.
:werder:

Max

Administrator
Forumleiding
Van Gaal selecteerde veel Feyenoorders. Toen ging het een stuk beter.

Ander selectiebeleid en logischere opstellingen. De bondscoaches maken er gewoon een klerezooi van. Maar een punt halen uit de vijf wedstrijden tegen een normale tegenstander.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is het raar als ik zeg dat Van Persie verreweg onze beste man is? Of kijk ik dan weer met een Feyenoord bril?

Max

Administrator
Forumleiding
Is het raar als ik zeg dat Van Persie verreweg onze beste man is? Of kijk ik dan weer met een Feyenoord bril?

Ik snap alleen niet dat je donderdag met twee ego's Huntelaar opstelt en vandaag met Narsingh op rechts Van Persie opstellen. Als onder deze omstandigheden Van Persie speelt, dan had Van Persie donderdag al helemaal moeten spelen.

Pascallovic

Well-known member
Hij speelt goed vandaag, jammer van de rest. Zowaar een keuze van de bondscoach die goed uitpakt. Maakt het nog vreemder dat hij geen speelminuten kreeg donderdag overigens.

Abubakari

Well-known member
Abu, kom er maar in!

Cillessen leest hier mee, jullie schuld dus dat ie nu opeens een fout maakt.

Maar wat een zootje weer. Verbaast me ook niet eens meer. Ze zijn het al een tijdje -sinds de start van de kwalificatie al- helemaal kwijt. Het lijkt al tijden nergens op, dus ja, is het dan nog een verrassing dat je hier ook weer de boot in gaat?

Pascallovic

Well-known member
Hee, we gaan met het kansloze middenveld van donderdag spelen. Wel Blind eindelijk op een logische plek.

Bovenaan