Ska P 187
Well-known member
Na een helft te kijken moet ik jullie toch allemaal gelijk geven: dit Nederland is echt niks waard.
Heee, dat mogen alleen Nederlanders zeggen!
Na een helft te kijken moet ik jullie toch allemaal gelijk geven: dit Nederland is echt niks waard.
Hee, hee, je zit te kijken naar "veelbelovend veldspel"Na een helft te kijken moet ik jullie toch allemaal gelijk geven: dit Nederland is echt niks waard.
Van Gaal selecteerde veel Feyenoorders. Toen ging het een stuk beter.
Is het raar als ik zeg dat Van Persie verreweg onze beste man is? Of kijk ik dan weer met een Feyenoord bril?
Is het raar als ik zeg dat Van Persie verreweg onze beste man is? Of kijk ik dan weer met een Feyenoord bril?
Je hebt gelijk. Bij alles wat ik schreef kun je Bruma en de Vrij omruilen.De Vrij ging dat kopduel aan, Bruma stond er ver vandaan
Van Gaal selecteerde veel Feyenoorders. Toen ging het een stuk beter.
Hij speelt goed vandaag, jammer van de rest. Zowaar een keuze van de bondscoach die goed uitpakt. Maakt het nog vreemder dat hij geen speelminuten kreeg donderdag overigens.Is het raar als ik zeg dat Van Persie verreweg onze beste man is? Of kijk ik dan weer met een Feyenoord bril?
Gelukkig voor jou zijn het nu ex-Feyenoorders.Ik ben blij dat hier nu niet veel Feyenoorders bij betrokken zijn.
Abu, kom er maar in!
Ik ben blij dat hier nu niet veel Feyenoorders bij betrokken zijn.
Gelukkig voor jou zijn het nu ex-Feyenoorders.
Ik ook, spelen we tenminste niet weer een uur met 10 man.