Resumerend kunnen we tot de conclusie komen dat de bundesliga en de premier league betere competities zijn dan onze eredivisie.
Vind het eigenlijk wel prima zo, kunnen de Ajacieden tenminste een beetje op krachten komen komende zomer, heeft Danny toch maar mooi gezien.
En vdWiel rechtsback uiteraard.
Het veldspel schijnt veelbelovend te zijn. Verdomme, kijk ik naar de verkeerde wedstrijd.
Het veldspel schijnt veelbelovend te zijn. Verdomme, kijk ik naar de verkeerde wedstrijd.
Van Persie en Sneijder zijn in goede doen. Jammer dat die andere 9 er vanavond geen reet van kunnen.
Elk nadeel hep z'n voordeel: dat hele kliekje de laan uit en opnieuw beginnen.
Er is natuurlijk ook een reden dat die bal rond mag gaan. Met een 2-0 voorsprong zou ik de tegenstander ook de bal geven.Precies het probleem. Als de bal achterin rondgaat zijn we tevreden.
Die Grueter zit ondertussen Barcelona te kijken, kan niet anders.
Als er iets elementairs niet goed zit in de groep, moeten er andere spelers worden geselecteerd. Deed van Gaal ook na het desastreuze EK van 2012.Vervelende is dat die 2 samen met Robben eigenlijk de enigen zijn die er wat van kunnen en er na vandaag mee zullen nokken. WK 2018 zijn ze toch wel te oud. Hoewel, als je het vergelijkt met het huidige zooitje zouden ze dan zo maar nog steeds beter kunnen zijn.
Heb het al eerder gezegd, Blind had hier nooit aan moeten beginnen, er klopt gewoon elementairs iets niet in die groep, zelfs v Gaal kan hier niets meer van maken.
zelfs v Gaal kan hier niets meer van maken.