Pascallovic
Well-known member
Gewoon een blunder.Overigens gaat er natuurlijk meer mis dan dat Cillessen die bal redt, maar van de onbetwiste keeper van Oranje mag je verwachten dat hij deze pakt.
Gewoon een blunder.Overigens gaat er natuurlijk meer mis dan dat Cillessen die bal redt, maar van de onbetwiste keeper van Oranje mag je verwachten dat hij deze pakt.
vdWiel, Bruma en Narsingh staan in de basis.
Ik zeg 2-0
Gewoon een blunder.
Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.Ik denk het wel, De Vrij dekte door, Blind z'n man duikt in het gat, lijkt me dat Blind dan mee moet lopen
Goed voor t forum dit. Hup jasper.
Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.
Nooit meer een andere keeper. Oh ja en Blind linksback.
Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.
Ik geloof het niet.De Vrij ging dat kopduel aan, Bruma stond er ver vandaan
Men lost de fouten van elkaar niet op inderdaad. Was bij de 1-0 ook al het geval. Wat mij betreft kijk je dan naar de laatste persoon die de fout had kunnen herstellen. Bij de 1-0 is dat de Vrij en bij de 2-0 Cillissen.Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.