[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

Eef de Kip

Well-known member
Pff, met die PSV'ers wordt het ook nooit wat.

Hoe dan ook, ik denk elke wedstrijd opnieuw dat het niet veel slechter kan maar ik ben nu wel de verbazing voorbij dat dat wel kan.
Speelt er ?berhaupt iemand wel goed? Volgens mij kunnen er wel wat sessies met de psych af, het lijkt wel alsof niemand kan voetballen, zo verkrampt en angstig.
 

Batigoal

Well-known member
Past overigens wel geheel in de lijn van de prestaties van Nederlandse ploegen over de grens.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk het wel, De Vrij dekte door, Blind z'n man duikt in het gat, lijkt me dat Blind dan mee moet lopen
Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.
 

Ska P 187

Well-known member
Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.

Da's lastig wisselen.
 

Ivanhoe

Active member
Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.

De Vrij ging dat kopduel aan, Bruma stond er ver vandaan
 

zwammy

Well-known member
Resumerend kunnen we tot de conclusie komen dat de bundesliga en de premier league betere competities zijn dan onze eredivisie.
 

Pascallovic

Well-known member
Bruma ging het duel met die man aan, die was daarna sneller weg dan Bruma. Blind liep geloof ik richting de man met bal, de Vrij had enkel oog voor de bal en had dus niet in de gaten dat Bruma zijn man kwijt was. Collectief falen derhalve.
Men lost de fouten van elkaar niet op inderdaad. Was bij de 1-0 ook al het geval. Wat mij betreft kijk je dan naar de laatste persoon die de fout had kunnen herstellen. Bij de 1-0 is dat de Vrij en bij de 2-0 Cillissen.


Bruma ook lekker meedogenloos.
 
Bovenaan