[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

• Winst voor Oranje en naar de play offs

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Pfff Snoeks, alsof het zijn van een mooie zomer afhangt van wel of niet Oranje op een EK. Alsof die gestoorden die zich dan in Oranje hullen en ineens mee gaan kletsen over Oranje 'omdat het zo gezellig is' zo leuk zijn.

Het wordt een heerlijke rustige voetbalzomer, waarin het EK alleen bekeken wordt door voetballiefhebbers. Eerst EK, dan Tour, dan de Spelen. Mooi.

Cees

New member
Kwalitatief is het natuurlijk matig. Maar niet minder dan veel andere landen. Al is mentaliteit ook een kwaliteit.
Hier moet echt van scratch opgebouwd gaan worden met spelers die er voor willen gaan en kappen met het spelen op balbezit.

Kut dat we er niet bij zijn. Ondanks dat het terecht is en dat je dit van mijlenver ziet aankomen ben ik komende zomer wel chagrijnig.

gevegt

Well-known member
Het is toch wel ontluisterend dat de oudere spelers zelfs deze wedstrijd niet de regie in handen konden nemen.

JMD

Well-known member
Kut dat we er niet bij zijn. Ondanks dat het terecht is en dat je dit van mijlenver ziet aankomen ben ik komende zomer wel chagrijnig.
Van 2002 was ik echt chagrijnig en baalde ik, omdat dat een goede selectie was, deze selectie teert gewoon op de kwaliteiten en bevliegingen van een aantal spelers.

Eef de Kip

Well-known member
Nou kun je natuurlijk eruit trappen wie je maar wil en daar kan ik me heus nog wel iets bij voorstellen hoor maar als we denken dat we met een nieuwe BC gewoon weer verder gaan waar we anderhalf jaar geleden gebleven zijn dan denk ik dat je iets te optimistisch bent.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfff Snoeks, alsof het zijn van een mooie zomer afhangt van wel of niet Oranje op een EK. Alsof die gestoorden die zich dan in Oranje hullen en ineens mee gaan kletsen over Oranje 'omdat het zo gezellig is' zo leuk zijn.

Het wordt een heerlijke rustige voetbalzomer, waarin het EK alleen bekeken wordt door voetballiefhebbers. Eerst EK, dan Tour, dan de Spelen. Mooi.

Nou, ik zie mezelf wel als een echte voetballiefhebber, maar dit vind ik echt heel erg klote. Een EK zonder Nederland, een verschrikking vind ik het.

Ik ga wel kijken, daar niet van. Maar wel met een stuk minder plezier.

inhethoekje

Active member

Hallo, de Giro komt langs mijn voortuin!

Max

Administrator
Forumleiding
Als je alleen van Kazachstan en Letland kunt winnen, verdien je het ook niet. Schandalige kwalificatie.

De zes wedstrijden waar het om gaat pak je een punt. Dan doet Hiddink het zelfs nog beter dan Blind. Uit twee uitwedstrijden en een thuiswedstrijd een punt. Blind gewoon drie nederlagen waarvan twee in eigen huis.

Spreekt in zijn voordeel!

Uiteraard. We moeten oppassen dat de UEFA of de FIFA niet met die man aan de haal gaat.

Van Persie gaat zo aankondigen dat ie stopt met Oranje. Dat kan niet anders.

Daarom wilde hij ook die honderdste interland kennelijk zo graag. Jammer, want als hij het ritme weer weet te vinden ala Sneijder in Turkije dan kan hij best van waarde zijn.

Cees

New member
Van 2002 was ik echt chagrijnig en baalde ik, omdat dat een goede selectie was, deze selectie teert gewoon op de kwaliteiten en bevliegingen van een aantal spelers.
Eens. Maar wanneer het straks begint is het toch een heel ander EK zonder het Nederlands elftal.
Het is ook zeker terecht en nu baal ik niet eens erg. Maar komende zomer toch wel een beetje.

JMD

Well-known member
Hallo, de Giro komt langs mijn voortuin!
Dat vind ik nooit een zomerevenement, net als Roland Garros is dat meer voorjaar.

Nou kun je natuurlijk eruit trappen wie je maar wil en daar kan ik me heus nog wel iets bij voorstellen hoor maar als we denken dat we met een nieuwe BC gewoon weer verder gaan waar we anderhalf jaar geleden gebleven zijn dan denk ik dat je iets te optimistisch bent.
Klopt. Al zet je Guardiola voor deze selectie neer dan is het nog geen gegeven dat het goed gaat.

Maar dat Blind dingen niet goed doet is ook duidelijk.

Pascallovic

Well-known member
De zes wedstrijden waar het om gaat pak je een punt. Dan doet Hiddink het zelfs nog beter dan Blind. Uit twee uitwedstrijden en een thuiswedstrijd een punt. Blind gewoon drie nederlagen waarvan twee in eigen huis.

Uiteraard. We moeten oppassen dat de UEFA of de FIFA niet met die man aan de haal gaat.
Blind inderdaad ook compleet gefaald. Toen hij begon kon het nog en het is compleet verneukt, mede door zijn beslissingen in die 4 wedstrijden.

de waan

Well-known member
Nou, ik zie mezelf wel als een echte voetballiefhebber, maar dit vind ik echt heel erg klote. Een EK zonder Nederland, een verschrikking vind ik het.

Ik ga wel kijken, daar niet van. Maar wel met een stuk minder plezier.

Dit dus.

Bovenaan