[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

  • Winst voor Oranje en naar de play offs

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
In die tijd waren we zo slecht dat de NOS pas op de dag van de wedstrijd liet weten of ze zin hadden om de wedstrijd uit te zenden.
Laat staan dat er een voorbeschouwing was van 1,5 uur.

Inderdaad. Was ook met Europacupduels. Dan stond er in de gids: 'het programma kan worden aangepast ivm uitzenden van een Europacupduel'.

Tegenwoordig bijna niet meer voor te stellen, en al helemaal niet uit te leggen aan de kids van tegenwoordig.

Nu kijk je 6 duels tegelijk.
 

Miramar

Well-known member
Hahaha en dan die achterlijke skihut muziek draaien bij een goal van Nederland.

We moeten terug naar De Kuip, verschraald bier, vette koude kroketten en urinelucht onder de tribune en spelers met de mouwen omhoog.
 

inhethoekje

Active member
En dan zijn door van der Laan ook nog de halve Wallen gesloten, zit je met je goede gedrag en je kroket in de Arena.
 

JMD

Well-known member
Dan ben je een held als je het durft te draaien op zo'n moment.

Staat in het draaiboek h?...

Bij die afgang van PSV tegen Twente van het voorjaar van 2012 was dat ook zo. PSV maakte de 2-5 ofzo en ja hoor, de muziek aan... Geen idee waarom... Dan snap je er niks van, en ben je zo 'vast' in je mindset.
 

Susa

New member
Wij kunnen er om lachen maar toen we in de periode 80-86 net zo slecht waren, moest ik altijd janken als kind als we weer eens verloren....ik heb wel te doen met die kids op de tribune.

Ik werd onhandelbaar na de 12-1
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan ben je een held als je het durft te draaien op zo'n moment.

Eigenlijk zouden ze nu hetzelfde moeten doen als afgelopen weekend bij Jong Oranje in Nijmegen. Gewoon de laatste tien minuten allemaal vrolijke liedjes afspelen ondanks je van de mat wordt geveegd.
 
Bovenaan