Frank de Boer iets voor jullie?
Bedankt man, niet de mooiste wedstrijd om te kijken maar spannend was het wel. Het kon beide kanten op, gisteren viel het dubbeltje de juiste kant op. Ik verwacht me aan een gelijkaardige wedstrijd tegen Italië. Het zal vooral hopen zijn dat de schade voor De Bruyne meevalt, die hebben we echt nodig in de eindfase.
Zeker, zeker.Mooi potje op papier tussen Kroatië en Spanje!
Ik hoor bij dit soort momenten altijd Hugo Walker... "Keepertje, keepertje"...1-0 Kroatië
Keepertje toch.
Tuurlijk, terugspeelbal vanaf de middellijn en m dan missen. Zou ik ook zeggen.Was een kutbal, kom op
Ideaal idd niet, maar als je dan twijfelt ga je er vol met je lichaam achterstaan. Er was geen enkele Kroatische druk, dus hij had met zijn buik dood kunnen leggen...Was een kutbal, kom op
Zou zomaar over onze BC kunnen gaan. 😐Maar we zitten gewoon vast aan die schijterd tot na het WK. Jammer. Want er is echt een omslag nodig bij ons qua spelopvatting en dat gaat deze never nooit maken. Zonde van al die spelers.
Ik altijd aan Eric Meijers.Ik hoor bij dit soort momenten altijd Hugo Walker... "Keepertje, keepertje"...