EK 2021 wedstrijdtopic

Maasveld

Well-known member
Hij raakt eerst de bal, dat daarna De Bruyne geraakt wordt is vervelend. Maar de echte blessure ontstaat doordat hij klem komt te zitten met zijn onderbeen.
Met zijn ene been raakt hij de bal, met zijn andere been haalt ie De Bruyne onderuit. De zijn in principe in 1 tackle 2 verschillende acties, waarvan 1 onreglementair.
 

U.G.

Well-known member
Gefeliciteerd Kielse !

Portugal wel goed gevoetbald in de 2de helft, jammer dat ze de wedstrijd niet beginnen van uit eigen kracht. En niet om frusti te klinken maar van dit Belgie hoef je dus echt niet te verliezen. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Het wordt om te beginnen nu echt wel tijd voor een nieuwe coach, want deze gozer kan echt niet meer.
 

U.G.

Well-known member
Buiten zijn schoten speelt Fernandes echt fantastisch.

Fantastisch ? Hij had 2 goeie passes, hij mist momenteel dynamiek..ik weet niet of het vermoeidheid is en doet sws verdedigend nada, en dat kan bij PT op die positie niet. Felix viel wel heel goed, en die had er sws vanaf het begin moeten staan. Jota ?
 

Kielse Rat

Well-known member
Gefeliciteerd Kielse !

Portugal wel goed gevoetbald in de 2de helft, jammer dat ze de wedstrijd niet beginnen van uit eigen kracht. En niet om frusti te klinken maar van dit Belgie hoef je dus echt niet te verliezen. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Het wordt om te beginnen nu echt wel tijd voor een nieuwe coach, want deze gozer kan echt niet meer.
Bedankt man, niet de mooiste wedstrijd om te kijken maar spannend was het wel. Het kon beide kanten op, gisteren viel het dubbeltje de juiste kant op. Ik verwacht me aan een gelijkaardige wedstrijd tegen Italië. Het zal vooral hopen zijn dat de schade voor De Bruyne meevalt, die hebben we echt nodig in de eindfase.
 

Mario

Well-known member
Gefeliciteerd Kielse !

Portugal wel goed gevoetbald in de 2de helft, jammer dat ze de wedstrijd niet beginnen van uit eigen kracht. En niet om frusti te klinken maar van dit Belgie hoef je dus echt niet te verliezen. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Het wordt om te beginnen nu echt wel tijd voor een nieuwe coach, want deze gozer kan echt niet meer.
Frank de Boer iets voor jullie?
 

Mario

Well-known member
Wellicht hebben ze in Qatar nog wel een coach voor Oranje. Dan houden we wel zijn paspoort in.
 
Bovenaan