Zijn zgn fout is via andere camera weer rechtgezet. Het was een hoekschop...Hele team Kuipers neem ik aan, dus ook de blunderende grensrechter Zeinstra? Dat zou toch niet moeten kunnen. Kan die dan niet gewoon vervangen worden door een andere assistent?
De blunderende Groene Scout, dat zou toch niet moeten kunnen? Kan die niet vervangen worden door een ander uit team HSC’21?Hele team Kuipers neem ik aan, dus ook de blunderende grensrechter Zeinstra? Dat zou toch niet moeten kunnen. Kan die dan niet gewoon vervangen worden door een andere assistent?
Voorlopig is alleen Makkelie Engeland - Denemarken bevestigd.Het staat ook op AD en Telegraaf. Kuipers finale en Makkelie halve finale. Ongekend succes voor de scheidsen, die wél presteren.
Die vond ik nu geen geweldige beurt maken tijdens België-Portugal.Brych fluit de andere halve finale.
Nee, maar floot ook al een kwartfinale, dus de UEFA was blijkbaar wel tevreden over hem.Die vond ik nu geen geweldige beurt maken tijdens België-Portugal.
Nee hoor. Spanje gaat deze winnen.Moeilijk om te voorspellen wie deze gaat winnen.
Welnee.Nee hoor. Spanje gaat deze winnen.