EK 2021 wedstrijdtopic

Joost

Well-known member
Je kan hem niet geven, 100% onterecht. Dit is er niet eens een in de categorie "kan je geven", dit is geen discussie waard, 100% onterecht. Het was niet eens een overtreding.
Hij komt op volle snelheid in met een van zijn benen over de bal heen. Dat je na 6 herhalingen de conclusie trekt dat hij ook de bal speelt; prima. Maar dit was gewoon op deze snelheid een overtreding.

Ik had geel prima gevonden maar als de scheidsrechter het buitensporig vind dan zie ik geen reden waarom de VAR moet ingrijpen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hij komt op volle snelheid in met een van zijn benen over de bal heen. Dat je na 6 herhalingen de conclusie trekt dat hij ook de bal speelt; prima. Maar dit was gewoon op deze snelheid een overtreding.

Ik had geel prima gevonden maar als de scheidsrechter het buitensporig vind dan zie ik geen reden waarom de VAR moet ingrijpen.
Totaal niet mee eens. Keurige tackle op de bal, geen buitensporige inzet, niks mis mee. Zelfs geel zou al onterecht zijn, want het was niet eens een overtreding.
 

Batigoal

Well-known member
Enorm knap van Zwitserland. Heel sterk toernooi.

Penalties kunnen beide kanten uit. Alhoewel Sommer wel lekker in de wedstrijd zit.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Spanje zit nog dieper in een penalty syndroom dan PSV een aantal jaar geleden.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Zeldzaam slechte pingels. Ging toch beter tegen Frankrijk.
 
Bovenaan